• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افت ۲۰ دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 8748
  • 03 دی 1401 - 10:48
افت ۲۰ دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه دوم دی ماه 1401، با کاهش 0.9 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 342 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۱۱ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۴۵۰ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه دوم دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، اول دی ماه)، افت ۰٫۹ درصدی معادل ۲۰ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه اول دی ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۶۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۴۲ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه دوم دی ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۰٫۵ درصدی معادل ۱۲ دلار، از دو هزار و ۳۵۴ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۴۲ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه دوم دی ماه، با کاهش ۶ هزار و ۴۰۰ تنی، از ۴۷۳ هزار تن به ۴۶۶ هزار و ۶۰۰ تن رسیده است.

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8748

نوشته‌های مشابه