• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد تولید ماشین‌آلات سنگین معدنی

  • کد خبر : 19196
  • 31 اردیبهشت 1402 - 6:56
آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد تولید ماشین‌آلات سنگین معدنی
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نوسازی ماشین‌آلات سنگین معدنی و راهسازی در کشور موجب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نوسازی ماشین‌آلات سنگین معدنی و راهسازی در کشور، موجب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایرنا، مصطفی طاهری در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد تولید ماشین‌آلات سنگین معدنی در زنجان، بیان کرد: طی سال‌های اخیر در خصوص نوسازی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی در کشور اقدام نشده است که این موضوع باعث شده تا بهره‌وری در ماشین‌آلات معدنی و راهسازی به شدت کاهش یابد. این امر، افزایش هزینه‌های معادن و همچنین افزایش مصرف گازوئیل را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه راهسازی، نیاز به حدود ۴۰ هزار دستگاه ماشین‌آلات سنگین در کشور داریم، عنوان کرد: توسعه‌های جدید در بخش معدن هم نیاز به نوسازی ماشین‌آلات دارد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت واحد تولید ماشین‌آلات سنگین معدنی در زنجان، زمینه نوسازی این نوع ماشین‌آلات را در کشور میسر خواهد کرد، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، فعالیت این واحد ۱۰ تا ۲۰ درصد دانش فنی تولید ماشین‌آلات سنگین را به کشور منتقل می‌کند.

احداث واحد تولید و مونتاژ ماشین‌آلات سنگین معدنی با ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی توسط چینی‌ها در زنجان انجام می‌‎شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19196

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.