• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

آغاز عملیات اجرایی یک طرح بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

  • کد خبر : 17499
  • 10 اردیبهشت 1402 - 14:40
آغاز عملیات اجرایی یک طرح بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از آغاز عملیات اجرایی پروژه ورق فولادسازی در سایت توسعه‌ این منطقه‌ عظیم اقتصادی خبر داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از آغاز عملیات اجرایی پروژه ورق فولادسازی در سایت توسعه‌ این منطقه‌ عظیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، کامران داستانی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ورق فولادسازی مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر که در سایت توسعه‌ منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و با حضور مقامات ارشد استانی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز خلیج فارس و هفته‌ کار و کارگر، بیان کرد: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های متعدد همکاران در منطقه ویژه‌ی اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، شاهد به ثمر نشستن زحمات این عزیزان در رونق گرفتن سایت توسعه باشیم و امروز عملیات اجرایی یکی دیگر از این طرح‌ها به یاری خداوند آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر، خوشبختانه شاهد سرعت گرفتن فرایند کار و تلاش در سایت توسعه‌ منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بوده‌ایم و در شرایط فعلی ۱۲ شرکت با درصد پیشرفت‌های متفاوت در حال اجرای پروژه‌ها هستند‌.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از تعریف شدن بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه در این منطقه عظیم صنعتی خبر داد و گفت: این حجم از عملیات به پشتوانه‌ حمایت‌های استانداری هرمزگان و مدیران سازمان ایمیدرو سرعت گرفته است و به‌زودی شاهد تحولات چشمگیری خواهیم بود.

داستانی در ادامه مجموع سرمایه‌گذاری محقق شده در سایت توسعه‌ منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را ۹۵۱.۵ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها اشتغال‌زایی دو هزار و ۷۹۱ نفری را در پی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تولید ورق فولاد مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر با ظرفیت تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن ورق فولادی و اشتغال‌زایی ۲۵۵ نفر در مساحتی به وسعت ۱۰۰ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۱۴۵ میلیون دلار فعالیت اجرایی خود را در سایت توسعه آغاز کرده است و امیدواریم این طرح بتواند در تکمیل زنجیره‌ فولادی و تحقق چشم‌انداز منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نقش پررنگی را ایفا کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17499

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.