• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آینده طلایی در انتظار مس

  • کد خبر : 10687
  • 02 بهمن 1401 - 11:27
آینده طلایی در انتظار مس
مدیر عامل گروه منابع اوراسیا «ERG» گفت: به دلیل افزایش تقاضا، نگرانی‌های عرضه و استفاده گسترده از فلز مس در فناوری‌های انتقال انرژی، قیمت مس امسال برای یک افزایش دیگر تعیین شده است.

مدیرعامل گروه منابع اوراسیا «ERG» گفت: به دلیل افزایش تقاضا، نگرانی‌های عرضه و استفاده گسترده از فلز مس در فناوری‌های انتقال انرژی، قیمت مس امسال برای یک افزایش دیگر تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بندیکت سوباتکا در حاشیه نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، بیان کرد: فناوری‌های باتری، خودروهای الکتریکی، انرژی‌های تجدیدپذیر و… در آینده هرچه باشد، تمام آن‌ها به مس نیاز دارند.

وی افزود: انتظار می‌رود در سال جاری، قیمت فلزات پایه ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یابد و انتقال انرژی سبز در جهان یک ابر چرخه کالایی جدید را به حرکت در خواهد آورد؛ به خصوص اینکه موجودی انبارها در پایین‌ترین حد تاریخی قرار دارند.

مدیرعامل گروه منابع اوراسیا «ERG» خاطرنشان کرد: برای اولین بار می‌توانیم تمام مواد معدنی موجود در باتری‌های خودروهای الکتریکی را ردیابی کنیم.

سوباتکا یادآور شد: منشاء مواد خام پس از حمله روسیه به اوکراین و تحریم‌های غرب علیه مسکو اهمیت بیشتری پیدا کرده است زیرا خریداران می‌خواهند بدانند ورودی باتری‌ها از کجا تامین می‌شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10687

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.