• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعلام برنامه‌های توسعه‌ای ایمینو در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 18534
  • 21 اردیبهشت 1402 - 9:56
اعلام برنامه‌های توسعه‌ای ایمینو در سال ۱۴۰۲
مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) از 14 برنامه توسعه‌ای خود در سال 1402 رونمایی کرد.

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) از ۱۴ برنامه توسعه‌ای خود در سال ۱۴۰۲ رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها و با تمرکز بر نوآوری و انتقال تکنولوژی در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، برنامه‌های توسعه‌ای خود را از طریق مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) طی سال جاری اجرایی خواهد کرد.

در این زمینه، ۱۳ هدف‌گذاری مورد توجه قرار گفته است که می‌توان به شناسایی مشکلات اکوسیستم نوآوری و فناوری بخش، احصا و شناسایی نیازها و چالش‌های زنجیره صنعت فولاد و زنجیره صنعت مس و تعریف پروژه‌های نیازسنجی با همکاری نهادهای فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری بخش اشاره کرد.

راهبری تیم‌های استارت‌آپی

همچنین شناسایی، جذب و راهبری تیم‌های استارت‌آپی جدید، سنجش و تعیین وضعیت تیم‌های استارت‌آپی موجود و تسهیل‌گری و هدایت آن‌ها، تسهیل‌گری ارائه خدمات شتاب‌دهی به کارآفرینان و نوآفرینان مناطق محروم و تسهیل‌گری فرایند تجاری‌سازی کسب‌وکارهای فناور و دانش‌بنیان و برگزاری رویدادهای شبکه‌سازی، از دیگر راهبردهای این مجموعه محسوب می‌شود.

برگزاری بازدیدهای فناورانه و نمایشگاه‌ها

از سوی دیگر، ارزیابی و بررسی ایده‌های ثبت شده در سامانه ایمینو، برگزاری مستمر تورها و بازدیدهای فناورانه از شرکت‌های معدن و صنایع معدنی و شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه معدن و صنایع معدنی در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.

رفع چالش‌های مهم نوآورانه و فناورانه

رفع چالش‌های مهم نوآورانه و فناورانه معدن و صنایع معدنی، تسهیل‌گری جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها، توسعه بازار محصولات دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران و نوآوران و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و فعالان بخش معدن، از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای ایمینو در سال جاری به شمار می رود.

ارتقا و افزایش سطح دانش

در این بخش همچنین ارتقا و افزایش سطح دانش و مهارت تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18534

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.