• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعلام محورهای سیاست‌گذاری ایمیدرو در اجرای سند استقرار فناوری نسل چهارم

  • کد خبر : 9637
  • 18 دی 1401 - 12:15
اعلام محورهای سیاست‌گذاری ایمیدرو در اجرای سند استقرار فناوری نسل چهارم
ایمیدرو در راستای اجرای سند راهبردی استقرار فناوری نسل 4 در حوزه معدن و صنایع معدنی، پنج محور سیاست‌گذاری و 18 راهبرد آن را اعلام کرد.

ایمیدرو در راستای اجرای سند راهبردی استقرار فناوری نسل چهارم در حوزه معدن و صنایع معدنی، پنج محور سیاست‌گذاری و ۱۸ راهبرد آن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در جهت توسعه حوزه فناوری و نوآوری و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان معدن و صنایع معدنی در حال نهایی کردن این سند است.

در این سند پنج محور سیاست‌گذاری توسعه سرمایه انسانی، حکمرانی هوشمند، سرمایه‌گذاری مشوق‌های مالی، نوآوری، فناوری و زیرساخت و “امنیت فراگیر دید شده است.

از مهم‌ترین راهبردهای این سیاست‌گذاری‌ها می‌توان به تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، مقررات‌زدایی و تغییر و به‌روزرسانی قوانینی که مانع توسعه فناوری‌های انقلاب چهارم صنعتی، حمایت مالی و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در به‌کارگیری فناوری‌های انقلاب چهارم، حمایت از نوآوری‌ها در حل مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی و ارتقای امنیت و استانداردسازی امنیت فناوری اطلاعات در حوزه فناوری‌های زیرساختی و تولیدی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، تهیه سند راهبردی استقرار فناوری‌های نسل چهارم  از خرداد ماه سال جاری توسط ایمیدرو آغاز شد. در این سند از اسناد شرکت‌های معتبر دنیا الگوبرداری شده است. ایمیدرو به عنوان نهاد واسط بین بخش خصوصی و حوزه معدن و صنایع معدنی، تهیه این سند و ارائه برنامه‌های عملیاتی آن را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9637

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.