• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

افت ۲ درصدی قیمت جهانی میلگرد

  • کد خبر : 15979
  • 21 فروردین 1402 - 12:13
افت ۲ درصدی قیمت جهانی میلگرد
قیمت جهانی میلگرد در روز یکشنبه 20 فروردین ماه ۲ درصد کاهش پیدا کرد؛ این در حالی است که این محصول با افت ۴ درصدی قیمت طی هفته پیش مواجه شده بود.

قیمت جهانی میلگرد در روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه ۲ درصد کاهش پیدا کرد؛ این در حالی است که این محصول با افت ۴ درصدی قیمت طی هفته پیش مواجه شده بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از بازار، معاملات آتی میلگردهای فولادی در میان تقاضای بسیار پایین در طول فصل اوج ساخت‌وساز در چین به حدود چهار هزار یوان بر تن کاهش یافت که پایین‌ترین رقم در هفت هفته گذشته است.

داده‌های منتشر PMI تولید «Caixin» نشان داد که فعالیت کارخانه‌های چین در ماه مارس متوقف شده است و پیش‌بینی‌های رشد بیشتر پس از بازگشایی این کشور را از دست داده است.

برخی از کارشناسان علت را در کاهش شدید قیمت نهاده اصلی فولاد یعنی سنگ‌آهن می‌دانند. گزارش‌ها حاکی از آن است که کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین با چندین شرکت معاملات آتی در پکن ملاقات و هشدارهای قبلی در مورد کاهش قیمت‌ها برای مبارزه با تورم را عملی کرد.

چین در حال بررسی کاهش ۲.۵ درصدی تولید فولاد خام در سال ۲۰۲۳ است که سومین سال متوالی کاهش تولید تا سال ۲۰۳۰ به شمار می‌آید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15979

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.