• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افت ۰٫۵ درصدی قیمت مس

  • کد خبر : 11125
  • 06 بهمن 1401 - 5:09
افت ۰٫۵ درصدی قیمت مس
روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 50 دلار کاهش یافت و به ۹ هزار و 258 دلار رسید.

روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۵۰ دلار کاهش یافت و به ۹ هزار و ۲۵۸ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، ۰٫۵ درصد معادل ۵۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۹ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۲۵۸ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، ۹ هزار و ۳۰۸ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه، ۰٫۵ درصد معادل ۴۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۵ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه، با کاهش یک هزار و ۵۰ تنی، از ۷۸ هزار و ۱۵۰ تن به ۷۷ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، با افزایش چهار دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11125

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.