• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

افت ۰٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 13799
  • 10 اسفند 1401 - 13:45
افت ۰٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 9 اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش 14 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 300 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۱۴ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۰۰ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۹ اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه، هشتم اسفند ماه)، افت ۰٫۶ درصدی معادل ۱۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه هشتم اسفند ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۱۴ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۰۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۵٫۴ درصدی معادل ۱۳۰ دلار، از دو هزار و ۴۳۰ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۰۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۹ اسفند ماه، با کاهش چهار هزار و ۴۷۵ تنی، از ۵۵۹ هزار و ۳۷۵ تن به ۵۵۴ هزار و ۹۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13799

نوشته‌های مشابه

28فروردین
استقرار سیستم‌های مدیریت نوین در سیمیدکو
28فروردین
قیمت قلع به بالاترین میزان در «LME» رسید
در سایه افزایش تقاضای جهانی،

قیمت قلع به بالاترین میزان در «LME» رسید

28فروردین
هم‌پای تولیدکنندگان فولاد حرکت می‌کنیم
مدیرعامل شرکت صانع دیرگداز آذربایجان:

هم‌پای تولیدکنندگان فولاد حرکت می‌کنیم

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.