• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افت ۰٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 12240
  • 19 بهمن 1401 - 6:45
افت ۰٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 18 بهمن ماه ۱۴۰۱، با کاهش 14 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 472 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۱۴ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۴۷۲ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه، ۱۷ بهمن ماه)، افت ۰٫۶ درصدی معادل ۱۴ دلاری را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، آلومینیوم دو هزار و ۴۸۶ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۴۷۲ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۲٫۴ درصدی معادل ۶۱ دلار، از دو هزار و ۵۳۳ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۴۷۲ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه، با کاهش دو هزار تنی، از ۳۹۲ هزار و ۲۰۰ تن به ۳۹۰ هزار و ۲۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12240

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.