• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افت ۱٫۴ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 16983
  • 05 اردیبهشت 1402 - 6:05
افت ۱٫۴ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با کاهش 34 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 354 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۳۴ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۵۴ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه، اول اردیبهشت ماه)، افت ۱٫۴ درصدی معادل ۳۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه اول اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۸۸ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۵۴ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۰٫۵ درصدی معادل ۱۱ دلار، از دو هزار و ۳۶۵ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۵۴ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه، با کاهش یک هزار و ۸۰۰ تنی، از ۵۷۱ هزار و ۴۰۰ تن به ۵۶۹ هزار و ۶۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16983

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.