• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

افت ۱٫۹ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 18504
  • 21 اردیبهشت 1402 - 7:39
افت ۱٫۹ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1402، با کاهش 45 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 276 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با کاهش ۴۵ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۷۶ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه)، افت ۱٫۹ درصدی معادل ۴۵ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۲۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۷۶ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۲٫۳ درصدی معادل ۵۴ دلار، از دو هزار و ۳۳۰ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۷۶ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با افزایش هشت هزار و ۷۰۰ تنی، از ۵۶۱ هزار و ۴۵۰ تن به ۵۷۰ هزار و ۱۵۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18504

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۷۹۲ دلار رسید
04اردیبهشت
صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین
مدیر اجرایی شرکت «Firebird Metals» عنوان کرد:

صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین

04اردیبهشت
پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد
با کاهش تولید فولاد در چین،

پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.