• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افت ۱٫۹ درصدی قیمت مس

  • کد خبر : 12104
  • 18 بهمن 1401 - 4:55
افت ۱٫۹ درصدی قیمت مس
روز دوشنبه 17 بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 169 دلار کاهش پیدا کرد و به هشت هزار و 891 دلار رسید.

روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۶۹ دلار کاهش پیدا کرد و به هشت هزار و ۸۹۱ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۴ بهمن ماه، ۱٫۹ درصد معادل ۱۶۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۶ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۸۹۱ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۴ بهمن ماه، ۹ هزار و ۶۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، ۱٫۶ درصد معادل ۱۴۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۶ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، با کاهش دو هزار و ۵۵۰ تنی، از ۷۰ هزار تن به ۶۷ هزار و ۴۵۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۶ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۱۴ بهمن ماه، با افزایش ۲۱ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12104

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.