• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افت ۱۲ دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 19088
  • 30 اردیبهشت 1402 - 6:54
افت ۱۲ دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1402، با کاهش 0.5 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 300 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با کاهش ۰٫۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۰۰ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌‎شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه)، افت ۰٫۵ درصدی معادل ۱۲ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۱۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۰۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۳٫۱ درصدی معادل ۷۰ دلار، از دو هزار و ۲۳۰ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۰۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با کاهش یک هزار و ۳۵۰ تنی، از ۵۵۶ هزار و ۵۵۰ تن به ۵۵۵ هزار و ۲۰۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19088

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.