• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افت ۳۲ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 10984
  • 05 بهمن 1401 - 5:18
افت ۳۲ دلاری قیمت مس
روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.3 درصد کاهش پیدا کرد و به ۹ هزار و 308 دلار رسید.

روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۳ درصد کاهش پیدا کرد و به ۹ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه سوم بهمن ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۳۲ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۱ درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۳۰۸ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه سوم بهمن ماه، ۹ هزار و ۳۴۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۳ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، با کاهش ۱۵۰ تنی، از ۷۸ هزار و ۳۰۰ تن به ۷۸ هزار و ۱۵۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۷ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه سوم دی ماه، با افزایش هفت دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10984

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.