• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افت ۵۱ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 19714
  • 04 خرداد 1402 - 10:17
افت ۵۱ دلاری قیمت مس
روز چهارشنبه سوم خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.6 درصد کاهش یافت و به هفت هزار و 910 دلار رسید.

روز چهارشنبه سوم خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۶ درصد کاهش یافت و به هفت هزار و ۹۱۰ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌چهارشنبه سوم خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه، ۰٫۶ درصد معادل ۵۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۳ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۹۱۰ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه، هفت هزار و ۹۶۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه سوم خرداد ماه، یک درصد معادل ۷۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۳ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه، با افزایش یک هزار و ۶۵۰ تنی، از ۹۵ هزار و ۲۵ تن به ۹۶ هزار و ۶۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۵۰  دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه دوم خرداد ماه،با کاهش ۲۶ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19714

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد
01اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۷۴۹ دلار رسید
29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.