• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افزایش تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 18024
  • 16 اردیبهشت 1402 - 9:57
افزایش تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت در سال ۱۴۰۱
مدیر مجتمع فولاد سفیددشت گفت: میزان تولید آهن اسفنجی در این مجتمع طی سال گذشته، 803 هزار تن آهن اسفنجی ثبت شد که حاکی از عملکرد تولید فراتر از برنامه (800 هزار تن) است.

مدیر مجتمع فولاد سفیددشت گفت: میزان تولید آهن اسفنجی در این مجتمع طی سال گذشته، ۸۰۳ هزار تن آهن اسفنجی ثبت شد که حاکی از عملکرد تولید فراتر از برنامه (۸۰۰ هزار تن) است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمود اربا‌ب‌زاده بیان کرد: این میزان تولید علی‌رغم محدودیت‌های قطعی برق و گاز و تعطیلی ۴۵ روزه کارخانه محقق شده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در واحد فولادسازی، عنوان کرد: نخستین ذوب در کوره قوس الکتریکی این واحد طی اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد و واحد فولادسازی  به صورت رسمی در نیمه نخست امسال آماده بهره‌برداری است.

مدیر مجتمع فولاد سفیددشت مطرح کرد: میزان اشتغال‌زایی در واحد فولادسازی به ۲۰۰ نفر می‌رسد که تا پایان امسال، تعداد نیروی انسانی در این بخش به ۲۸۰ نفر خواهد رسید.

ارباب‌زاده در زمینه طرح‌های توسعه‌ای فولاد سفییدشت، خاطرنشان کرد: پروژه بیلت مجتمع در مرحله حمل تجهیزات خارجی و سالن مربوط به آن در حال تکمیل است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18024

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.