• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افزایش سه برابری ظرفیت تولید کنسانتره مس شهر بابک

  • کد خبر : 16129
  • 24 فروردین 1402 - 6:13
افزایش سه برابری ظرفیت تولید کنسانتره مس شهر بابک
نماینده مردم شهر بابک در مجلس با اشاره به ضرورت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، از آغاز احداث تغلیظ 3 میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: با این اقدام، ظرفیت تولید کنسانتره مس شهر بابک به سه برابر افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس با اشاره به ضرورت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، از آغاز احداث تغلیظ ۳ میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: با این اقدام، ظرفیت تولید کنسانتره مس شهر بابک به سه برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی در دیدار با علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، خواستار شتاب‌بخشی به پروژه‌های توسعه‌ای مجموعه مس و همچنین افزایش میزان خدمات اجتماعی این مجموعه به شهرستان شد.

وی افزود: ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت‌خوابی، احداث باند دوم جاده میدوک، احداث تصفیه‌خانه آب شرب و ساخت هتل و مجموعه اقامتی و فرهنگی، پروژه‌هایی هستند که خواستار تسریع در انجام آن‌ها هستیم.

رستمی نیز ضمن تشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های رضاحسینی از مجموعه مس، بیان کرد: امروز چک خرید مجموعه مس فلز رنگین صادر و رسما خرید این مجموعه انجام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه نماینده مردم شهر بابک در مجلس جهت توسعه مجتمع مس شهر بابک، آغاز احداث فاز سوم تغلیظ  معدن مس میدوک نهایی شد و با این اقدام، تولید کنسانتره مس در شهر بابک به سه برابر خواهد رسید و شاهد اشتغال گسترده جوانان در این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16129

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.