• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نماینده فروش شرکت صابکول:

افزایش قیمت ۹۰ درصدی مواد اولیه تولید تجهیزات برودتی

  • کد خبر : 4769
  • 24 اردیبهشت 1398 - 10:24
افزایش قیمت ۹۰ درصدی مواد اولیه تولید تجهیزات برودتی
نماینده فروش صنایع برودتی وحید یا همان صابکول گفت: صنعت ما مشکلات متعددی از قبیل افزایش قیمت دارد، از عید نوروز امسال تا امروز 90 درصد مواد اولیه گران‌تر شده است، حتی لوله مسی نیز گران‌تر شده، هرچند افزایش قیمت آن در حد بقیه نبوده است. در آخرین خریدی که داشتیم، قیمت لوله مسی کیلویی 85 هزار تومان بود اما امروز 92 هزار تومان است، افزایش قیمت مواد اولیه به شدت تولیدکنندگان را آزار می‌دهد و توان هرگونه فعالیتی را از آن‌ها می‌گیرد.
نماینده فروش صنایع برودتی وحید یا همان صابکول گفت: صنعت ما مشکلات متعددی از قبیل افزایش قیمت دارد، از عید نوروز امسال تا امروز ۹۰ درصد مواد اولیه گران‌تر شده است، حتی لوله مسی نیز گران‌تر شده، هرچند افزایش قیمت آن در حد بقیه نبوده است. در آخرین خریدی که داشتیم، قیمت لوله مسی کیلویی ۸۵ هزار تومان بود اما امروز ۹۲ هزار تومان است، افزایش قیمت مواد اولیه به شدت تولیدکنندگان را آزار می‌دهد و توان هرگونه فعالیتی را از آن‌ها می‌گیرد.

مهدی شراهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، اظهار داشت: جدای از افزایش مواد اولیه داخلی که معضلاتی را به وجود آورده است، واردات اقلام خارجی نیز به یک چالش تبدیل شده، در حال حاضر واردات مواد اولیه بسیار دشوار است و تقریبا ما نمی‌توانیم مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین کنیم، ورق و لوله استیل و برخی اقلام دیگر از طریق واردات تامین می‌شود، پیش از این لوله مسی را نیز وارد می‌کردیم که با توجه به تعرفه‌های گمرکی و شرایط اقتصادی کشور دیگر واردات این لوله‌ها به صرفه نیست. بیشتر لوله‌های مسی که به کشور وارد می‌شد تولید کشور چین بود.

وی ادامه داد: ما در تولید محصولاتی همچون سردخانه، چیلر و به طور کلی تجهیزات سرمایشی از لوله مسی استفاده می‌کنیم، در صنعت ما از دو لوله مسی و استیل بسیار استفاده می‌شود؛ از اکثر سایزهایی که لوله مسی دارد برای ساخت تجهیزات برودتی استفاده می‌شود.

نماینده فروش شرکت صابکول بیان کرد: صنایع برودتی وحید بیش از سی سال در عرصه صنعت سرمایشی با تکیه بر نوآوری و روزنگری پدیده‌های برتر صنعتی فعال است که در پنج بخش فعالیت هایی دارد، بخش اول طراحی و تولید محصولات برودتی با نام تجاری صابکول است که به تولید اواپراتور، کندانسینگ یوینت، کوئل‌های صنعتی و طراحی و ساخت سیستم‌های برودتی خاص و سفارشی می‌پردازد.

شراهی گفته قبلی خود را تکمیل کرد و گفت: شرکت ما در بخش دوم در زمینه تولید ساندویچ پنل‌های پیش ساخته با قابلیت دمونتاژ، انواع درب‌های سردخانه کشویی و لولایی با عایق تزریقی پلی یورتان که با نام تجاری صابدور مشغول فعالیت است و در بخش سوم نیز طراحی و تولید کندانسورهای آبی با نام تجاری S&T را انجام می‌دهد.

نماینده فروش صنایع برودتی وحید افزود: در بخش چهارم نیز ارائه مشاوره فنی و طراحی کلیه سیستم‌های سردخانه‌ای در واحد مهندسی فروش صورت می‌گیرد و در نهایت در بخش پنجم مشغول فعالیت در حوزه تهیه و تحویل قطعات یدکی و خدمات جانبی به منظور تامین نیازهای مصرف‌کنندگان است.

وی در پایان گفت: صنایع برودتی وحید با تنوع در تولید، گارانتی ۱۸ ماه محصولات و پشتیبانی قطعات به مدت شش سال سعی در جلب اطمینان مشتریان خود دارد.

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=4769
  • نویسنده : فرزانه عزتی

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد