• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افزایش واردات ضایعات آلومینیومی به مالزی

  • کد خبر : 16609
  • 29 فروردین 1402 - 15:11
افزایش واردات ضایعات آلومینیومی به مالزی
طی قرارداد منعقد شده میان ایالات‌ متحده آمریکا و مالزی، از ابتدای سال 2023، صادرات ضایعات آلومینیوم از ایالات‌ متحده به مالزی افزایش یافته است.

طی قرارداد منعقد شده میان ایالات‌ متحده آمریکا و مالزی، از ابتدای سال ۲۰۲۳، صادرات ضایعات آلومینیوم از ایالات‌ متحده به مالزی افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از باشگاه آلومینیوم، بر این اساس در ماه ژانویه سال جاری میلادی، صادرات ضایعات آلومینیومی با افزایش ۱۲٫۴۵ درصدی نسبت به ماه قبل از آن، به ۳۰ هزار و ۷۰۰ تن رسید.

در سال گذشته، هند بزرگ‌ترین واردکننده ضایعات آلومینیومی از ایالات‌ متحده بود؛ به‌ طوری‌ که ماهانه متوسط ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم وارد کرد اما در ماه ژانویه، هند ۲۹ هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم ثانویه وارد کرد که نشان‌دهنده ۱۵۹ درصد افزایش واردات است.

بر اساس گزارش مرکز آمار ایالات‌ متحده آمریکا، در ماه ژانویه سال جاری میلادی، این کشور در مجموع ۱۶۰ هزار تن آلومینیوم ثانویه صادر کرده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که طی سال ۲۰۲۲، ایالات‌ متحده در مجموع دو میلیون تن ضایعات آلومینیومی صادر کرده که از این میزان، ۳۹۰ هزار تن به مالزی صورت گرفته است.

قرارداد مشترک امضا شده میان ایالات‌ متحده و مالزی، نه‌ تنها به مفهوم افزایش صادرات آلومینیوم ضایعاتی از آمریکا به مالزی است بلکه افزایش صادرات برخی از محصولات آلومینیومی از ایالات‌ متحده به مالزی را نیز در برمی‌گیرد.

ضایعات آلومینیوم، همان آلومینیوم دست دوم جمع‌آوری شده است که جهت تولید شمش ثانویه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16609

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
دویست و بیست و ششمین جلسه تولید میدکو برگزار شد
هم‌زمان در تهران، کرمان و اصفهان،

دویست و بیست و ششمین جلسه تولید میدکو برگزار شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.