• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افزایش ۱٫۵ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 19721
  • 04 خرداد 1402 - 10:30
افزایش ۱٫۵ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه 1402، با رشد 32 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 234 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲، با رشد ۳۲ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۳۴ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه سوم خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، دوم خرداد ماه)، رشد ۱٫۵ درصدی معادل ۳۲ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۰۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۳۴ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۵ درصدی معادل ۳۵ دلار، از دو هزار و ۲۶۹ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۳۴ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه با کاهش ۲۰۰ تنی، از ۵۷۵ هزار و ۸۷۵ تن به ۵۷۵ هزار و ۶۷۵ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19721

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.