• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

افزایش ۱۲ درصدی تولید فولاد چادرملو در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 17057
  • 05 اردیبهشت 1402 - 16:58
افزایش ۱۲ درصدی تولید فولاد چادرملو در سال ۱۴۰۱
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در حالی موفق به تولید یک میلیون و 187 هزار و 87 تن فولاد در سال ۱۴۰۱ شد که این میزان با افزایش 12 درصدی نسبت به سال پیش از آن، معادل یک میلیون و 54 هزار و 800 تن همراه بوده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در حالی موفق به تولید یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۸۷ تن فولاد در سال ۱۴۰۱ شد که این میزان با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال پیش از آن، معادل یک میلیون و ۵۴ هزار و ۸۰۰ تن همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان یکی از نقش‌آفرینان اصلی صنعت فولاد کشور، عملکرد قابل توجهی در تولید و فروش فولاد خود در بازارهای داخلی و صادراتی طی سال گذشته داشته است. چادرملو در حالی موفق به فروش ۲۶۷ هزار تن فولاد در بازارهای صادراتی طی سال ۱۴۰۱ شد که اکثر صادرکنندگان با مشکلاتی همچون عرضه ۱۰۰ درصدی ارز حاصل از صادرات در سامانه نیمایی مواجه بودند.

افزایش ۱۰ درصدی تولید آهن اسفنجی چادرملو

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۱، موفق به تولید یک میلیون و ۶۱۵ هزار و ۱۵ تن آهن اسفنجی شد که این میزان با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ همراه بوده است. این شرکت یک میلیون و ۴۶۴ هزار و ۲۸۶ تن آهن اسفنجی در سال پیش از آن تولید کرده بود. فروش آهن اسفنجی چادرملو طی سال گذشته، به ۱۳۴ هزار و ۷۱۲ تن و درآمد حاصل از فروش آهن اسفنجی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۱، به ۱۰ هزار و ۴۵۳ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال رسید. تولید گندله در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۱، به سه میلیون و ۷۶۷ هزار و ۹۳۷ تن رسید.. فروش گندله «کچاد» به یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۹۵ تن در سال گذشته و درآمد حاصل از فروش گندله شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۱، به ۴۵ هزار و ۱۵۷ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال رسید.

فروش داخلی فولاد چادرملو ۶۰ درصد افزایش یافت

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در حالی موفق به تولید یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۸۷ تن فولاد در سال ۱۴۰۱ شد که این میزان با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال پیش از آن معادل یک میلیون و ۵۴ هزار و ۸۰۰ تن همراه بوده است. فروش داخلی فولاد چادرملو در سال پیش، به ۹۱۱ هزار و ۷۳۱ تن رسید که حاکی از رشد ۳۸ درصدی نسبت به سال قبل از آن است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، ۶۶۱ هزار و ۷۶۴ تن فولاد در بازار داخلی فروخته بود. «کچاد» موفق به فروش ۲۶۷ هزار و ۵۸۱ تن فولاد در پایان سال ۱۴۰۱ در بازارهای صادراتی شد و درآمد حاصل از فروش داخلی فولاد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال گذشته، به ۱۳۳ هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال رسید که این میزان با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه بوده است. این شرکت درآمد ۸۳ هزار و ۳۰۹ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال طی سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود. «کچاد» موفق به کسب درآمد ۳۸ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال از فروش صادراتی فولاد در پایان سال ۱۴۰۱ شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به تولید ۱۰ میلیون و ۸۷ هزار و ۹۰۳ تن کنسانتره در سال ۱۴۰۱ شد. فروش کنسانتره «کچاد» در سال ۱۴۰۱، به ۶ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۵۶ تن و درآمد حاصل از فروش کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۱، به ۱۷۷ هزار و ۶۵۱ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال رسید. تولید نرمه گندله چادرملو در سال ۱۴۰۱، به ۲۵ هزار و ۵۳۷ تن رسید و «کچاد» موفق به فروش هفت هزار و ۲۲۸ تن نرمه گندله در سال گذشته شد. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به درآمد ۱۵۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال از فروش نرمه گندله در سال ۱۴۰۱ دست پیدا کرد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به تولید ۶۰ هزار و ۲۰۳ تن آپاتیت در سال گذشته شد. «کچاد» ۷۵ هزار و ۶۸۷ تن آپاتیت در سال ۱۴۰۱ فروخته بود. درآمد حاصل از فروش آپاتیت چادرملو در سال گذشته، در حالی با افزایش ۱۵ درصدی به یک هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال رسید که این شرکت یک هزار و ۵۸۸ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال درآمد از فروش آپاتیت طی سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود.

مجموع تولید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۱، به ۱۶ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۶۸۲ تن رسید. جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات چادرملو در سال پیش، به ۱۵ میلیون و  ۱۱۲ هزار و ۱۱۲ تن محصول و مجموع درآمد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۱، به ۴۱۰ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17057

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.