• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

افزایش ۱۴۳ درصدی استخراج سنگ‌آهن در سنگان

  • کد خبر : 12576
  • 24 بهمن 1401 - 14:00
افزایش ۱۴۳ درصدی استخراج سنگ‌آهن در سنگان
مجتمع سنگان طی 10 ماهه امسال، 18 میلیون و 461 هزار و 676 تن سنگ‌آهن استخراج کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد 143 درصدی است.

مجتمع سنگان طی ۱۰ ماهه امسال، ۱۸ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۷۶ تن سنگ‌آهن استخراج کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۱۴۳ درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مجتمع سنگان در بخش‌های تولید دانه‌بندی، اکتشاف، باطله‌برداری و فروش کلوخه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

میزان باطله‌برداری در مجتمع سنگان طی مدت یاد شده، ۴۱ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۱۰ تن بوده که حاکی از رشد ۲۰۸ درصدی نسبت به سال قبل است. از سوی دیگر، همچنین میزان تولید دانه‌بندی در سنگان یک میلیون و ۱۵۶ هزار و ۷۶۷ تن بوده که رشد ۱۵۰ درصد را به همراه داشته است.

میزان فروش کلوخه به سرمایه‌گذاران در ۱۰ ماهه سال جاری، ۱۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۲۸۷ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۶۱ درصد افزایش داشته است.

میزان اکتشاف این مجتمع در مدت یاد شده ۵۹۲۱٫۰۵ متر بوده است که رشد هشت هزار و ۶۴۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان می‌دهد.

مجتمع سنگ آهن سنگان از زیرمجموعه های ایمیدرو محسوب می‌شود که در منطقه خواف استان خراسان رضوی واقع شده است و بخش قابل توجهی از خوراک زنجیره فولاد را برعهده دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12576

نوشته‌های مشابه

27فروردین
رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
آرامش به بازار سرمایه برگشت؛

رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس

27فروردین
قیمت طلای جهانی صعودی شد
همگام با افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی در منطقه،

قیمت طلای جهانی صعودی شد

27فروردین
صادرات غیرنفتی ایران به افغانستان افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.