• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
تا پایان دی ماه امسال؛

تولید «ارفع» ۲۴ درصد رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 11335
  • 08 بهمن 1401 - 13:01
تولید «ارفع» ۲۴ درصد رشد پیدا کرد
مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در 10 ماه سال جاری، به یک میلیون و 542 هزار و 567 تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت زمان مشابه سال پیش، رشد 24 درصدی را نشان می‌دهد.

مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه سال جاری، به یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۶۷ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت زمان مشابه سال پیش، رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۷۳۸ تن محصول تولید کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت آهن و فولاد ارفع تا پایان دی ماه ۱۴۰۱، به رشد قابل توجهی در تولید، فروش و درآمد محصولات خود به ویژه شمش فولادی دست یافت و همین مسئله در ارتباط با آهن اسفنجی نیز صادق بود. ضمن اینکه درآمد «ارفع» طی این مدت، با رشد ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

رشد ۸ درصدی تولید شمش فولادی «ارفع»

نمودار ۱ حاکی از آن است که شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۶۸۲ هزار و ۶۲۳ تن شمش فولادی تولید کند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۶۳۱ هزار و ۶۲۲ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

«ارفع» در ۱۰ ماه امسال، موفق به تولید ۸۵۹ هزار و ۹۴۴ تن آهن اسفنجی شده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، از رشد ۴۱ درصد برخوردار بود. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، توانسته بود ۶۱۰ هزار و ۱۱۶ تن آهن اسفنجی تولید کند.

مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه سال جاری، به یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۶۷ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت زمان مشابه سال پیش، رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۷۳۸ تن محصول تولید کند.

فروش صادراتی شمش «ارفع» ۳۶ درصد رشد پیدا کرد

نمودار ۲ نشان می‌دهد که شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۵۳۵ هزار و ۴۴۸ تن شمش فولادی را در بازار داخلی بفروشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در ۱۰ ماه سال گذشته، ۳۹۱ هزار و ۴۰۱ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه امسال توانسته است ۹۰ هزار و ۴۴۱ تن آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش برساند. ضمن اینکه فروش صادراتی آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، پنج هزار و ۲۴۸ تن بوده است و این شرکت موفق به فروش مجموع ۹۵ هزار و ۶۸۹ تن آهن اسفنجی در بازارهای داخلی و صادراتی شده است.

«ارفع» موفق شد طی ۱۰ ماه سال جاری، ۱۹۳ هزار و ۴۵۳ شمش فولادی را روانه بازارهای صادراتی کند که این میزان حاکی از رشد ۳۶ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۱۴۲ هزار و ۳۴۷ تن شمش فولادی را صادر کرده بود.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۹ ماه امسال ، توانسته است ۷۲۸ هزار و ۹۰۱ تن شمش فولادی را در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در ۱۰ ماه سال گذشته، ۵۳۳ هزار و ۷۴۸ تن شمش فولادی را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند.

مجموع فروش شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به ۸۲۴ هزار و ۵۹۰ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه پارسال توانسته بود در مجموع ۵۳۳ هزار و ۷۴۸ تن محصول در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند.

افزایش ۵۷ درصدی درآمد «ارفع»

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت آهن و فولاد ارفع از محل فروش شمش فولادی خود در بازار داخلی طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۷۵ هزار و پنج میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، رشد ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۵۱ هزار و ۱۸۲ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار داخلی به دست آورد.

«ارفع» در ۱۰ ماه امسال، توانسته است درآمد ۶ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کند. ضمن اینکه درآمد صادراتی حاصل از فروش آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، ۴۰۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال بوده است و این شرکت موفق به کسب درآمد مجموع هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازارهای داخلی و صادراتی شده است.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه سال جاری، ۲۸ هزار و ۴۶۵ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازارهای صادراتی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۴۸ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانست ۱۹ هزار و ۱۵۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال درآمد از صادرات شمش فولادی خود کسب کند.

کل درآمد فروش داخلی و صادراتی شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۰ ماه امسال، به ۱۰۳ هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از رشد ۴۷ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، درآمد ۷۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال از فروش شمش خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

درآمد «ارفع» در پایان ۱۰ ماه سال جاری، به ۱۱۰ هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۵۷ درصدی است. این شرکت موفق به کسب درآمد ۷۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال در پایان ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ شده بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11335

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.