• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

افزایش ۲۵۴ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 14782
  • 24 اسفند 1401 - 5:15
افزایش ۲۵۴ دلاری قیمت مس
روز سه‌شنبه 23 اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 2.9 درصد افزایش یافت و به هشت هزار و 905 دلار رسید.

روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۲٫۹ درصد افزایش یافت و به هشت هزار و ۹۰۵ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه، ۲٫۹ درصد معادل ۲۵۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۹ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۰۵ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه، هشت هزار و ۶۵۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه، ۲٫۷ درصد معادل ۲۳۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۶ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه، با کاهش یک هزار و ۱۲۵ تنی، از ۷۱ هزار و ۳۰۰ تن به ۷۰ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی یک دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۲۲ اسفند ماه، با کاهش ۱۷ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14782

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۷۹۲ دلار رسید
04اردیبهشت
صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین
مدیر اجرایی شرکت «Firebird Metals» عنوان کرد:

صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین

04اردیبهشت
پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد
با کاهش تولید فولاد در چین،

پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.