• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افزایش ۳۰ درصدی درآمد «فباهنر» تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 13709
  • 09 اسفند 1401 - 15:14
افزایش ۳۰ درصدی درآمد «فباهنر» تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱
مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر در 11 ماه سال ۱۴۰۱، به 63 هزار و 480 میلیارد و 518 میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 30 درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در 11 ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود 48 هزار و 866 میلیارد و 316 میلیون ریال درآمد کسب کند.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، به ۶۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۸ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال درآمد کسب کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، عملکرد ۱۱ ماه سال جاری شرکت صنایع مس شهید باهنر نشان می‌دهد این شرکت توانسته است به رشد قابل توجهی در درآمد حاصل از تولید و فروش محصولات مسی و آلیاژی خود تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ دست پیدا کند. این موفقیت در حالی ثبت شده است که به دنبال نوسان نرخ ارز و همچنین عدم عرضه مناسب کاتد مس در بورس کالای ایران طی هفته‌های اخیر، بسیاری از تولیدکنندگان محصولات مسی و آلیاژی با چالش کمبود نقدینگی و همچنین مواد اولیه کافی مواجه بوده‌اند.«فباهنر»، همواره یکی از شرکت‌های موفق کشور در حوزه صادرات بوده و عملکرد خوبی را به ویژه در صادرات لوله مسی به ثبت رسانده است. فروش صادراتی این محصول در شرکت صنایع مس شهید باهنر در این مدت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

افزایش ۵ درصدی تولید تسمه و ورق برنجی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است چهار هزار و ۴۱۷ تن لوله مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴ درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، موفق به تولید چهار هزار و ۲۱۹ تن لوله مسی شده بود.

«فباهنر» طی ۱۱ ماه سال جاری، توانست دو هزار و ۲۴۵ تن مقاطع مسی تولید کند. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۶۸۳ تن مقاطع مسی تولید کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه امسال، موفق شد هفت هزار و ۲۴۴ تن تسمه و ورق مسی تولید کند. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، هفت هزار و ۵۵۰ تن تسمه و ورق مسی تولید کرده بود.

«فباهنر» همچنین در ۱۱ ماه سال جاری، ۶۵۸ تن لوله برنجی تولید کرده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۶۷۰ تن لوله برنجی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۱۱ ماه امسال، هفت هزار و ۷۲۸ تن مقاطع برنجی تولید کرده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، توانسته بود هشت هزار و ۱۰۱ تن مقاطع برنجی تولید کند.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال جاری، توانست ۹ هزار و ۷۸۸ تن تسمه و ورق برنجی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، ۹ هزار و ۲۷۴ تن تسمه و ورق برنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید «فباهنر» در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، به ۳۰ هزار و ۴۲۱ تن محصول رسیده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، توانسته بود در مجموع ۳۲ هزار و ۴۷۹ تن محصول تولید کند.

فروش داخلی «فباهنر» ۲۰ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است دو هزار و ۲۱۱ تن لوله مسی در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۰۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، یک هزار و ۵۵ تن لوله مسی در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر طی ۱۱ ماه سال جاری، موفق به فروش یک هزار و ۶۱۳ تن مقاطع مسی در بازار داخلی شده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، یک هزار و ۸۰۱ تن مقاطع مسی در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

«فباهنر» در ۱۱ ماه امسال، توانسته است پنج هزار و ۸۹۳ تن تسمه و ورق مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، چهار هزار و ۹۷۶ تن تسمه و ورق مسی در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر موفق شد طی ۱۱ ماه امسال، ۳۲۶ تن لوله برنجی در بازار داخلی بفروشد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، موفق به فروش ۴۴۵ تن لوله برنجی در بازار داخلی شده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال جاری، چهار هزار و ۹۳۴ تن مقاطع برنجی در بازار داخلی فروخته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، پنج هزار و ۴۱ تن مقاطع برنجی در بازار داخلی معامله کرده بود.

«فباهنر» طی ۱۰ ماه امسال، موفق به فروش چهار هزار و ۴۱۱ تن تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، توانسته بود دو هزار و ۷۵۷ تن تسمه و ورق برنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال جاری، ۱۹ هزار و ۳۸۸ تن محصول در بازار داخلی به فروش رسانده است که این میزان، حاکی از رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت طی ۱۱ ماه سال گذشته، ۱۶ هزار و ۷۵ تن محصول در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال جاری، یک هزار و ۲۴۴ تن لوله مسی را روانه بازارهای صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۱۴ درصدی داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، یک هزار و ۹۰ تن لوله مسی در بازارهای صادراتی معامله کرده بود.

«فباهنر» در ۱۱ ماه امسال، توانسته است ۲۱۶ تن مقاطع مسی در بازارهای صادراتی به فروش برساند. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به فروش ۴۶۴ تن مقاطع مسی در بازارهای صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، موفق شد ۸۷۵ تن تسمه و ورق مسی در بازارهای صادراتی به فروش برساند. این شرکت طی ۱۱ ماه سال گذشته، یک هزار و ۷۶۷ تن تسمه و ورق مسی در بازارهای صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۱ ماه امسال، به دو هزار و ۵۵۷ تن محصول رسید. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود چهار هزار و ۳۳۲ تن محصول روانه بازارهای صادراتی کند.

«فباهنر» طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۹ هزار و ۷۴۳ تن محصول خدماتی در زمینه انواع محصولات مسی و آلیاژی عرضه کند. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، ۱۰ هزار و ۵۵۳ تن محصول خدماتی عرضه کرده بود.

مجموع فروش شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال جاری، به ۳۱ هزار و ۶۸۸ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۰ هزار و ۹۶۰ تن محصول فروخته بود.

رشد ۱۴۹ درصدی درآمد داخلی لوله مسی «فباهنر»

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۶ هزار و ۱۲۶ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۴۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، دو هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال جاری، موفق به کسب درآمد چهار هزار و ۳۶۴ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی شده که این میزان حاکی از رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، چهار هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی به دست آورده بود.

«فباهنر» طی ۱۱ ماه امسال، توانسته است ۱۸ هزار و ۳۷۹ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۳۷ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، ۱۳ هزار و ۳۷۷ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد یک هزار و ۹۶ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی شده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد یک هزار و ۳۶۵ میلیارد و ۲۲ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال جاری، ۱۰ هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده که این میزان، حاکی از رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، هشت هزار و ۲۱۰ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فباهنر» در ۱۱ ماه امسال، موفق به کسب درآمد ۱۲ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۹۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، توانسته بود ۶ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانسته است طی ۱۱ ماه سال جاری، ۵۲ هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، ۳۵ هزار و ۹۵۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه‌ سال جاری، توانسته است سه هزار و ۲۵ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازارهای صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، دو هزار و ۵۰۸ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازارهای صادراتی کسب کرده بود.

«فباهنر» طی ۱۱ ماه امسال، ۵۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازارهای صادراتی به دست آورد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد یک هزار و ۶۹ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازارهای صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، درآمد دو هزار و ۱۵۴ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق مسی در بازارهای صادراتی کسب کرده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، چهار هزار و ۸۳ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازارهای صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد صادراتی «فباهنر» در ۱۱ ماه امسال، به ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال رسیده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۹ هزار و ۷۲ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات خود کسب کند.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۱۱ ماه سال جاری، چهار هزار و ۳۶۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات در زمینه محصولات مسی و آلیاژی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، نشان از رشد ۲۱ درصدی دارد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، سه هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، به ۶۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۸ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال درآمد کسب کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13709

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد
01اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۷۴۹ دلار رسید
29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.