• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
در پایان 10 ماه امسال رقم خورد؛

افزایش ۳۸ درصدی درآمد حاصل از فروش شمش «کچاد»

  • کد خبر : 11501
  • 09 بهمن 1401 - 12:20
افزایش ۳۸ درصدی درآمد حاصل از فروش شمش «کچاد»
جمع درآمد «کچاد» در 10 ماه سال جاری بابت فروش شمش در بازارهای داخلی و صادراتی، به 139 هزار و 97 میلیارد و 972 میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، 46 درصد رشد یافته است.

جمع درآمد «کچاد» در ۱۰ ماه سال جاری بابت فروش شمش در بازارهای داخلی و صادراتی، به ۱۳۹ هزار و ۹۷ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۸ درصد رشد یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد ۱۰۰ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی از فروش شمش در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه نخست امسال توانست عملکرد مناسبی در تولید و فروش انواع محصولات خود به ویژه شمش، گندله و آهن اسفنجی را رقم بزند. برای مثال، تولید شمش فولادی «کچاد» در این مدت با رشد ۱۵ درصدی و مجموع فروش آن با افزایش ۲۳ درصدی در هم‌سنجی با مدت مشابه پارسال همراه بوده است.

رشد ۱۱ درصدی تولید آهن اسفنجی «کچاد»

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته است در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، هشت میلیون و ۳۵۵ هزار و ۶۹۶ تن کنسانتره تولید کند. این شرکت در مدت مشابه سال قبل توانسته بود ۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۳۵۳ تن کنسانتره تولید کند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه امسال، موفق به تولید ۵۸ هزار و ۵۵۹ تن آپاتیت شد که این میزان حاکی از رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت طی همین مدت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۵۰ هزار و ۲۷۱ تن آپاتیت تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه سال جاری، سه میلیون و ۲۶۱ هزار و ۸۷۴ تن گندله تولید شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۳ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، سه میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۸۰ تن گندله تولید کرده بود.

«کچاد» در ۱۰ ماه امسال، یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۹۹۷ تن آهن اسفنجی تولید کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه پارسال، ۱۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، موفق شده بود یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۵۵۰ تن آهن اسفنجی تولید کند.

تولید شمش فولادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه امسال، به ۹۹۷ هزار و ۳۷۸ تن رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۵ درصد رشد داشته است. چادرملو طی ۱۰ ماه سال قبل، ۸۶۱ هزار و ۹۰۲ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

چادرملو در ۱۰ ماه سال جاری توانست در نیروگاه خود، دو میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۲۴ مگاوات ساعت برق تولید کند.

مجموع تولید چادرملو در ۱۰ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به ۱۴ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۴۱ تن رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۱۴ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۵۶ تن محصول تولید کرده بود.

فروش شمش چادرملو ۲۳ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است که پنج میلیون و ۳۳۵ هزار و ۸۲۸ تن کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱ به فروش رسیده است. چادرملو در مدت مشابه سال قبل توانسته بود ۶ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۲۱۰ تن کنسانتره به فروش برساند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۶۰ هزار و ۹۹۰ تن آپاتیت شد. این شرکت طی همین مدت در سال پیش، ۶۹ هزار و ۵۳۸ تن آپاتیت فروخته بود.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه امسال، یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۵۵ تن گندله فروخته شد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۱۵۳ تن گندله فروخته بود.

«کچاد» در ۱۰ ماه سال جاری، موفق شد ۱۳۴ هزار و ۷۱۲ تن آهن اسفنجی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۱۷۲ هزار و ۷۲۴ تن آهن اسفنجی بفروشد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۷۶۷ هزار و ۷۳۳ تن شمش فولادی در بازار داخلی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، از رشد ۵۴ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۹۶ هزار و ۹۸۵ تن شمش فولادی را در بازار داخلی بفروشد.

چادرملو در ۱۰ ماه سال جاری توانست هفت هزار و ۲۲۹ تن نرمه گندله را در بازار داخلی به فروش برساند.

مجموع فروش داخلی چادرملو در ۱۰ ماه سال جاری، به ۱۲ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۵۷ تن رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، توانسته بود ۱۳ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۷۴۴ تن محصول بفروشد.

چادرملو در ۱۰ ماه امسال توانسته است ۲۲۰ هزار و ۴۰۹ تن شمش فولادی را در بازارهای صادراتی به فروش برساند. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، موفق به فروش صادراتی ۲۹۲ هزار و ۹۰۴ تن شمش فولادی شده بود.

مجموع فروش شمش فولادی «کچاد» در ۱۰ ماه سال جاری، به ۹۷۰ هزار و ۱۴۲ تن در بازارهای داخلی و صادراتی رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه پارسال، حاکی از رشد ۲۳ درصدی است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، موفق به فروش ۷۸۹ هزار و ۸۸۹ تن شمش فولادی در بازارهای داخلی و صادراتی شده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی چادرملو در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به ۱۲ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۳۶۶ تن رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، توانسته بود ۱۳ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۶۴۸ تن محصول بفروشد.

رشد ۳ درصدی درآمد حاصل از فروش آپاتیت «کچاد»

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته است در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱ از محل فروش کنسانتره، ۱۴۶ هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال درآمد کسب کند. چادرملو در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ موفق شده بود از محل فروش کنسانتره، ۱۹۴ هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

چادرملو طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد یک هزار و ۳۷۹ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریالی از فروش آپاتیت شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۳ درصد رشد داشته است. این شرکت طی همین مدت در سال قبل، یک هزار و ۳۳۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال درآمد از محل فروش آپاتیت به دست آورده بود.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱ از فروش گندله، ۳۸ هزار و ۳۴۳ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال درآمد حاصل شد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل از فروش گندله، ۵۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

«کچاد» در ۱۰ ماه سال جاری، موفق شد ۱۰ هزار و ۴۵۳ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال آهن اسفنجی به فروش رساند. این شرکت در ۱۰ ماه پارسال، ۱۴ هزار و ۱۷۸ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال آهن اسفنجی فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۱۰۷ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریالی از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد ۶۱ هزار و ۹۴۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریالی از محل فروش شمش در بازارهای داخلی کسب کند.

گفتنی است که «کچاد» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۵۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال درآمد از فروش نرمه گندله در بازارهای داخلی کسب کند.

مجموع درآمد چادرملو از فروش محصولات در بازار داخلی در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به ۳۰۵ هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۳۱ هزار و ۵۷۹ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد.

چادرملو در ۱۰ ماه امسال، توانست به درآمد ۳۱ هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریالی از فروش شمش فولادی در بازارهای صادراتی دست یابد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته توانسته بود از محل صادرات شمش، درآمد ۳۸ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریالی داشته باشد.

جمع درآمد «کچاد» در ۱۰ ماه سال جاری بابت فروش شمش در بازارهای داخلی و صادراتی، به ۱۳۹ هزار و ۹۷ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۸ درصد رشد یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد ۱۰۰ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی از فروش شمش در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

مجموع درآمد چادرملو در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به ۳۳۹ هزار و ۱۱۵ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۷۲ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال درآمد به دست آورد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11501

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.