• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
در پایان 10 ماهه امسال رخ داد؛

افزایش ۵ درصدی تولید تختال «هرمز»

  • کد خبر : 11324
  • 08 بهمن 1401 - 11:54
افزایش ۵ درصدی تولید تختال «هرمز»
شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در 10 ماه امسال، یک میلیون و  254 هزار و 217 تن تختال فولادی تولید کند که این میزان حاکی از رشد 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در ۱۰ ماه امسال، یک میلیون و  ۲۵۴ هزار و ۲۱۷ تن تختال فولادی تولید کند که این میزان حاکی از رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، یک میلیون و  ۱۹۳ هزار و ۵۳ تن تختال فولادی تولید کرده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت فولاد هرمزگان در مقام سومین فولادساز مطرح کشور عملکرد مطلوبی را در تولید اسلب و سایر محصولات فولادی در ۱۰ ماهه امسال برجای گذاشته و فروش تختال صادراتی این شرکت نیز با رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال پیش همراه بوده است.

تولید ۱۴۰ هزار تن بریکت و آهک در فولاد هرمزگان

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در ۱۰ ماه امسال، یک میلیون و  ۲۵۴ هزار و ۲۱۷ تن تختال فولادی تولید کند که این میزان حاکی از رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، یک میلیون و  ۱۹۳ هزار و ۵۳ تن تختال فولادی تولید کرده بود.

«هرمز» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۱۴۰ هزار و ۹۱ تن سایر محصولات فولادی شده است که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، از رشد ۸ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۱۲۹ هزار و ۱۸۳ تن سایر محصولات فولادی تولید کرده بود.

شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال جاری، موفق به تولید یک میلیون و  ۲۳۸ هزار و ۹۹۱ تن آهن اسفنجی شده است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، یک میلیون و ۴۴۶ هزار و ۱۱۱ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۶۳۳ هزار و ۲۹۹ تن محصول نهایی رسید. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، توانسته بود دو میلیون و ۷۶۸ هزار و ۳۴۷ تن محصول تولید کند.

رشد ۳۹ درصدی فروش داخلی «هرمز»

نمودار ۲ حاکی از آن است شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۶۶۸ هزار و ۸۲۸ تن تختال فولادی خود را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، موفق به فروش ۷۰۹ هزار و ۷۱۸ تن تختال فولادی در بازار داخلی شده بود.

«هرمز» در ۱۰ ماه امسال، موفق به فروش ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ تن تختال فولادی در بازار صادراتی شده است که این میزان حاکی از رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش است.  این شرکت در مدت مشابه سال قبل، ۴۳۰ هزار و ۵۳۲ تن تختال فولادی را روانه بازار صادراتی کرده بود.

شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال جاری، ۱۷ هزار و ۶۹۰ تن از سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش رساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۲ هزار و ۶۸۹ تن سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

«هرمز» در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است دو هزار و یک تن آهن اسفنجی خود را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، موفق به فروش ۴۹ هزار و ۹۹۲ تن آهن اسفنجی در بازار داخلی شده بود.

مجموع فروش داخلی فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه امسال، به ۶۸۸ هزار و ۵۱۹ تن رسیده است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۷۷۲ هزار و ۵۹۹ تن محصول را در بازار داخلی بفروشد.

جمع فروش داخلی و صادراتی «هرمز» در ۱۰ ماه سال جاری، به یک میلیون و  ۱۸۰ هزار و چهار تن محصول رسید. این شرکت در مدت زمان مشابه سال پیش، یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۳۱ تن محصول فروخته بود.

افزایش چشمگیر درآمد حاصل از فروش سایر محصولات فولادی

نمودار ۳ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال جاری، توانسته است ۱۶۴ هزار و ۸۲۰ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال درآمد از فروش تختال کسب کند. این شرکت توانسته بود در ۱۰ ماه سال گذشته، ۱۷۵ هزار و ۵۳۵ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال درآمد از فروش تختال کسب کند.

«هرمز» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۴۶۹ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال از فروش سایر محصولات فولادی شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش با رشد ۸۳۱ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، توانسته بود ۵۰ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال درآمد از فروش داخلی سایر محصولات فولادی داشته باشد.

شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه امسال، توانسته است ۲۱۴ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی کسب کند. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود چهار هزار و ۱۲۰ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی کسب کند.

مجموع درآمد شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال جاری، به ۱۶۵ هزار و ۵۰۴ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته بود در مجموع ۱۷۹ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال درآمد کسب کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11324

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.