• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

افزایش ۵ درصدی درآمد شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 16422
  • 27 فروردین 1402 - 14:01
افزایش ۵ درصدی درآمد شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱
مجموع درآمد شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، به 530 هزار و 636 میلیارد و 899 میلیون ریال رسید که این میزان با افزایش 5 درصدی نسبت به سال قبل از آن همراه بوده است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع 502 هزار و 166 میلیارد و 67 میلیون ریال درآمد کسب کند.

مجموع درآمد شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، به ۵۳۰ هزار و ۶۳۶ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال رسید که این میزان با افزایش ۵ درصدی نسبت به سال قبل از آن همراه بوده است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۵۰۲ هزار و ۱۶۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال درآمد کسب کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فولاد‌سازان کشور، موفق به ثیت رکوردهای خوبی در تولید، فروش و کسب درآمد حاصل از فروش محصولات خود به ویژه اسلب و بلوم و بیلت در سال ۱۴۰۱ شده است. این شرکت علی‌رغم چالش‌های موجود در صنعت فولاد به ویژه قطعی برق و گاز، موفق به افزایش ۵ درصدی درآمد در پایان سال گذشته شده است.

افزایش ۴۹ درصدی فروش داخلی اسلب فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، موفق به تولید یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۵۳ تن اسلب شده است. این شرکت یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۴۶۳ تن اسلب در سال پیش از آن تولید کرده بود. فروش داخلی این محصول در شرکت فولاد خوزستان طی سال گذشته، به ۹۵۷ هزار و ۶۹۳ تن رسید که حاکی از رشد ۴۹ درصدی نسبت به سال قبل از آن است. «فخوز» در سال ۱۴۰۰، موفق به فروش داخلی ۶۴۰ هزار و ۷۴۹ تن اسلب شده بود. شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۴۰۰ هزار و ۴۴۲ تن اسلب در بازارهای صادراتی شد؛ در حالی که فروش صادراتی این محصول در سال پیش از آن، به یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۱۳۵ تن رسیده بود. درآمد حاصل از فروش داخلی اسلب فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، در حالی با افزایش ۳۷ درصدی به ۱۳۶ هزار و ۸۰۵ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال رسید که این شرکت در سال قبل از آن، ۹۹ هزار و ۵۳۴ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال درآمد از فروش این محصول در بازار داخلی به دست آورده بود. «فخوز» در سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۵۷ هزار و ۹۸۵ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریالی از فروش اسلب در بازارهای صادراتی شد. شرکت فولاد خوزستان، ۱۶۸ هزار و ۷۸۰ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال درآمد از فروش این محصول در بازارهای صادراتی در سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود.

تولید گندله در شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، به پنج میلیون و ۵۶۱ هزار و ۹۰ تن رسید. این شرکت در سال پیش از آن، موفق به تولید پنج میلیون و ۶۲۱ هزار و ۷۲۳ تن گندله شده بود. فروش داخلی گندله «فخوز» در حالی با افزایش ۵۶ درصدی به ۴۱۰ هزار و ۷۴۶ تن در سال گذشته رسید که فولاد خوزستان موفق به فروش ۲۶۲ هزار و ۲۷ تن از این محصول در بازار داخلی طی سال پیش از آن شده بود. درآمد حاصل از فروش داخلی گندله شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱ به ۱۳ هزار و ۷۳۴ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال رسید که این میزان با افزایش ۴۲ درصدی نسبت به سال قبل از آن همراه بوده است. فولاد خوزستان در پایان سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد ۹ هزار و ۶۳۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال از فروش گندله در بازار داخلی شده بود.

تولید آهن اسفنجی فولاد خوزستان ۶ درصد افزایش یافت

شرکت فولاد خوزستان در حالی موفق به تولید سه میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۸۵ تن آهن اسفنجی در سال ۱۴۰۱ شد که این میزان با افزایش ۶ درصدی نسبت به سال پیش از آن یعنی سه میلیون و ۳۸۹ هزار و ۸۲۵  همراه بوده است. فروش داخلی آهن اسفنجی فولاد خوزستان در سال پیش، به ۴۷ هزار و ۶۹۹ تن رسید که حاکی از رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، ۴۲ هزار و ۸۳۶ تن آهن اسفنجی در بازار داخلی فروخته بود. «فخوز» موفق به فروش ۲۴ هزار و ۹۴۲ تن آهن اسفنجی در پایان سال ۱۴۰۱ در بازارهای صادراتی شد؛ در حالی که این شرکت ۴۰ هزار و ۶۴۵ تن آهن اسفنجی در بازارهای صادراتی طی سال پیش از آن فروخته بود. درآمد حاصل از فروش داخلی آهن اسفنجی فولاد خوزستان در سال گذشته، به چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال رسید که این میزان با افزایش ۱۷ درصدی نسبت به سال پیش از آن برخوردار بوده است. این شرکت درآمد سه هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال طی سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود. «فخوز» در حالی موفق به کسب درآمد یک هزار و ۹۸۴ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال از فروش صادراتی آهن اسفنجی در پایان سال ۱۴۰۱ شد که این شرکت درآمد سه هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازارهای صادراتی طی سال پیش از آن کسب کرده بود.

شرکت فولاد خوزستان موفق به تولید دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۸۷۶ تن بلوم و بیلت در سال ۱۴۰۱ شد. تولید این محصول در حالی با افزایش ۲۷ درصدی همراه بوده که «فخوز» موفق به تولید یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۱۰۲ تن بلوم و بیلت در سال قبل از آن شده بود. فروش داخلی بلوم و بیلت این شرکت در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۳۵۶ هزار و ۱۶۷ تن رسید که این میزان با رشد ۸۵ درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه بوده است. شرکت فولاد خوزستان موفق به فروش ۷۳۳ هزار و ۲۲۸ تن بلوم و بیلت در بازار داخلی طی سال ۱۴۰۰ شده بود. «فخوز» موفق به فروش صادراتی ۸۶۷ هزار و ۵۳۶ تن بلوم و بیلت در سال ۱۴۰۱ شد. فروش این محصول در بازارهای صادراتی طی سال پیش از آن به ۹۲۲ هزار و ۶۶۴ تن رسید. درآمد حاصل از فروش داخلی بلوم و بیلت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، در حالی با افزایش ۱۱۵ درصدی به ۲۰۱ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال رسید که این شرکت در سال قبل از آن، ۹۳ هزار و ۸۸۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال درآمد از فروش این محصول در بازار داخلی به دست آورده بود. «فخوز» در سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۱۱۴ هزار و ۷۴ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریالی از فروش بلوم و بیلت در بازارهای صادراتی شد. شرکت فولاد خوزستان، ۱۲۳ هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال درآمد از فروش این محصول در بازارهای صادراتی طی سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود.

عملکرد شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱

مجموع تولید شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، به ۱۲ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۷۰۴ تن رسید که این میزان با افزایش ۳ درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه بوده است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۲ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۱۳ تن محصول تولید کند. جمع فروش داخلی و صادراتی فولاد خوزستان در سال پیش، به چهار میلیون و  ۶۵ هزار و ۲۲۴ تن محصول رسید که این میزان حاکی از افزایش ۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن لست. این شرکت در سال ۱۴۰۰، موفق به فروش سه میلیون و ۷۷۱ هزار و ۲۸۴ تن محصول در بازارهای داخلی و صادراتی شده بود. مجموع درآمد شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱، به ۵۳۰ هزار و ۶۳۶ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال رسید که این میزان با افزایش ۵ درصدی نسبت به سال قبل از آن همراه بوده است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۵۰۲ هزار و ۱۶۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال درآمد کسب کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16422

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.