• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افزایش ۵۸ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 17280
  • 07 اردیبهشت 1402 - 10:34
افزایش ۵۸ دلاری قیمت مس
روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.7 درصد افزایش یافت و به هشت هزار و 579 دلار رسید.

روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۷ درصد افزایش یافت و به هشت هزار و ۵۷۹ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه، ۰٫۷ درصد معادل ۵۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۳ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۵۷۹ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه، هشت هزار و ۵۲۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۴ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، با افزایش یک هزار و ۵۰ تنی، از ۶۰ هزار و ۷۷۵ تن به ۶۱ هزار و ۸۲۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۶ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه،با کاهش ۲۵ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17280

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه
مدیرعامل شرکت ذوب روی سدید زنجان مطرح کرد:

صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه

05اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۸۵ دلار رسید
05اردیبهشت
قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد
هم‌زمان با کاهش قیمت فلزات رنگین،

قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.