• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اقدام شرکت «Flack Global Metals» در تامین تجهیزات اصلی فولاد

  • کد خبر : 15847
  • 20 فروردین 1402 - 8:48
اقدام شرکت «Flack Global Metals» در تامین تجهیزات اصلی فولاد
موسس و مدیر اجرایی شرکت «Flack Global Metals» گفت: این شرکت به دنبال خرید شرکت تولیدکنندگان تجهیزات اصلی فولاد و آلومینیوم «OEMs» است تا مدل پوشش ریسک خود را در این تجارت برای تسریع پذیرش ابزار مالی در ایالات متحده آمریکا ادغام کند.

موسس و مدیر اجرایی شرکت «Flack Global Metals» گفت: این شرکت به دنبال خرید شرکت تولیدکنندگان تجهیزات اصلی فولاد و آلومینیوم «OEMs» است تا مدل پوشش ریسک خود را در این تجارت برای تسریع پذیرش ابزار مالی در ایالات متحده آمریکا ادغام کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌ آنلاین» و به‌ نقل از موسسه «Fastmarkets»، شرکت «Flack Global Metals» در روز جمعه سوم ماه مارس ۲۰۲۳ به موسسه «Fastmarkets» اعلام کرد که خرید شرکت «Fabral» به عنوان تولیدکننده سیستم‌های دیواری و فلزات سقفی در روز ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ بخشی از استراتژی شرکت «Flack Global Metals» به شمار می‌آید و مرکز خدمات این شرکت مستقر در شهر سکاتس‌دیل در ایالت آریزونا، بخش جدیدی برای توسعه این تجارت خود را راه‌اندازی کرده است.

جرمی فلک بیان کرد: دلایل مختلفی برای خرید شرکت «Fabral» وجود دارد. خرید این شرکت، شرکت «Flack Global Metals» را به مصرف‌کنندگان نهایی محصولات فولادی رنگی که در این شرکت توزیع می‌شود نزدیک‌تر می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد که شرکت Fabral گزینه‌ای عالی برای مدل‌های مدیریت پوشش ریسک در نظر گرفته ‌می‌شود که از صندوق‌های فرآگرد قابل‌معامله در بورس استفاده می‌کند.

موسس و مدیر اجرایی شرکت «Flack Global Metals» به موسسه «Fastmarkets» اعلام کرد: این شرکت که قیمت‌های ثابتی را عمدتا به مشتریان خود از طریق معاملات آتی فولاد، ضایعات و آلومینیوم ارائه می‌دهد، از سه بخش تجارت توزیع این فلزات، مجموعه «Flack Metal Bank» و مجموعه Flack Manufacturing Investments (FMI) که به وسیله آن خرید شرکت «Fabral» انجام شد، تشکیل شده است.

فلک مطرح کرد: پیش از این تصور می‌شد راه‌اندازی مجموعه «Flack Metal Bank» برای ایجاد تغییر در این صنعت کافی است. با این حال، تغییر عادات خریداران باعث شد که بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی فولاد و آلومینیوم نتوانند استراتژی‌های مدیریت ریسک را اتخاذ کنند. بعدها مشخص شد که ادغام سیستم مالی کسب‌وکار این محصولات همراه با سرمایه‌گذاری در بخش تولیدکنندگان تجهیزات اصلی فولاد و آلومینیوم، صنعت را به پذیرش گسترده پوشش ریسک سوق می‌دهد.

وی تصریح کرد: مجموعه «Flack Manufacturing Investments» بر روی سرمایه‌گذاری‌های کنترلی و غیرکنترلی در تولیدکنندگان فولاد و آلومینیوم تمرکز خواهد کرد و امید دارد که حجم معاملات در سال ۲۰۲۳ افزایش یابد.

موسس و مدیر اجرایی شرکت «Flack Global Metals» تاکید کرد: امیدواریم فرایند ثبت اداری سرمایه‌گذاری در دومین تولیدکنندگان تجهیزات اصلی فولاد و آلومینیوم که متمرکز بر فولاد ممکن است، به زودی پایان یابد.

فلک اضافه کرد: این شرکت بر فرایند قیمت‌گذاری در بازارهایی که در آن‌ها فعالیت می‌کند، تاثیرگذار است و در فرایند قیمت‌گذاری آن دخالت دارد. نحوه فرایند قیمت‌گذاری در بازارهایی که این شرکت در آن فعالیت دارد، بر اساس یک منحنی پیشرو است.

وی اظهار داشت: حجم معاملات آتی شرکت «Flack Global Metals» در سال ۲۰۲۲ در بورس کالای شیکاگو «CME» اندکی بیش از یک میلیون تن کوچک ورق کویل نورد گرم رسید که این رقم نسبت به حجم ۵۰۰ هزار تنی در سال ۲۰۲۰ و ۷۵۰ هزار تنی معاملاتی در سال ۲۰۲۱، یک روند افزایشی را نشان داد.

موسس و مدیر اجرایی شرکت «Flack Global Metals» خاطرنشان کرد: حجم قرارداد آتی ورق کویل نورد گرم بورس کالای شیکاگو به حدود ۵٫۲ میلیون تن کوچک در سال ۲۰۲۲ در بازاری با اندازه ۷۵ تا ۸۰ میلیون تن ورق فولادی رسید.

فلک پیش‌بینی می‌کند که حجم معاملاتی قراردادهای آتی فولاد شرکت «Flack Global Metals» در سال ۲۰۲۳ به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن برسد اما این میزان در معاملات آتی پوشش‌ ریسک فولاد کافی به نظر نمی‌رسد.

وی به موسسه «Fastmarkets» اعلام کرد که نوسانی‌ترین قیمت فولاد در جهان متعلق به شرکت «Flack Global Metals» بوده و پوشش ریسک تنها پاسخ تاثیرگذار برای مدیریت چرخه قیمت آن است.

قراردادهای آتی بوشلینگ بورس کالای شیکاگو «CME» با شاخص قراضه فولادی درجه یک بوشلینگ موسسه «Fastmarkets» تعیین می‌شود که قیمت آن در روز ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ حدود ۴۷۵٫۲۵ دلار به ازای هر تن محاسبه شد و نسبت به قیمت ۴۴۹٫۰۶ دلار در هر تن در روز ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ حدود ۵٫۸۳ درصد افزایش داشت.

اظهارات فلک در حالی مطرح می‌شود که قیمت ورق کویل نورد گرم ایالات متحده آمریکا به روند افزایشی تاریخی خود ادامه می‌دهد. شرکت «Nucor Steel» در روز سوم مارس ۲۰۲۲ به مشتریان خود اطلاع داد که قیمت پایه ورق کویل نورد گرم خود را به ۱,۱۵۰ دلار در هر تن کوچک (۵۷٫۵۰ دلار به ازای هر هاندردویت) افزایش می‌دهد که نشان‌دهنده هشتمین دور افزایش قیمت پایه فولاد تخت توسط تولیدکننده‌های بزرگ از روز ۲۸ نوامبر ۲۰۲۲ بوده است.

قیمت ورق کویل نورد گرم شرکت «Nucor Steel» از قیمت اعلامی شرکت «Cleveland-Cliff» مبنی بر افزایش ۱۰۰ دلاری در هر تن برای ورق کویل نورد گرم فراتر رفت و قیمت پایه را در روز ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ به ۵۵ دلار در هر هاندردویت رساند.

شاخص قیمت روزانه ورق کویل نورد گرم موسسه «Fastmarkets» با شرط تحویل به انبارهای ایالت‌های غرب میانه آمریکا با تقبل هزینه حمل کالا توسط فروشنده در روز جمعه ۱۱ مارس ۲۰۲۳، با افزایش حدود ۲٫۸۵ درصد به حدود ۵۰٫۱۹ دلار به ازای هر هاندردویت (۱۰۰۳٫۸۰ دلار به ازای هر تن کوچک) رسید که از ۳۲٫۲۸ دلار به ازای هر هاندردویت در یک هفته قبل از این تاریخ و با ۵۵٫۵۰ درصد افزایش، به ۴۸٫۸۰ دلار به ازای هر هاندردویت در روز ۲۸ نوامبر ۲۰۲۲ افزایش یافت.

این افزایش قیمت‌ها خریداران آمریکایی را سردرگم کرد. برخی منابع بر این باورند که تولیدکنندگان به دلیل قدرت بازار و افزایش ثبت سفارش‌ها که در ماه‌های آپریل و می ۲۰۲۳ هم ادامه خواهد داشت، دست بالا را دارند؛ این در حالی است که برخی دیگر نسبت به افزایش تقاضایی که این رشد سریع قیمت‌ها را توجیه کند، تردید دارند. به همین دلیل اگر تولیدکنندگان از پوشش ریسک استفاده‌ نکنند، در برابر نوسانات قیمت بیمه نخواهد بود.

فلک تاکید کرد که اگر پوشش ریسک صورت نگیرد، عواقب انجام ندادن آن بر عهده خود تولیدکنندگان خواهد بود. به علاوه خریداران فولاد از سوی سازمان‌های خود انگیزه‌ای برای تعیین کمیت ریسک‌های نامتقارن کاهش قیمت‌ها ندارند.

شرکت «Flack Global Metals» فراتر از یک مرکز خدماتی

شرکت «FGM» مجموعه «Flack Metal Bank» را در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد تا به خریداران محصولات فلزی نورد تخت اجازه دهد تا از قیمت‌گذاری در منحنی آتی بدون در نظر گرفتن اینکه آیا موجودی مورد تقاضای خود از بازار فیزیکی را از شرکت «FGM» تامین می‌کنند یا فقط رابطه عرضه موجود را حفظ می‌کنند، استفاده کنند.

وی اذعان کرد: تا دو سال پیش، این شرکت نسبت به رقبای خود مرکزی برای ارائه خدمات به مشتریان نداشت اما اکنون حدود ده‌ها مرکز خدمات مشتریان در مجموعه «Flack Metal Bank» ایجاد شده است که به آن‌ها خدمات می‌دهند.

موسس و مدیر اجرایی شرکت «Flack Global Metals» تصریح کرد: شرکت‌های تولیدکننده فولاد، علاقه‌ای به سر و کله زدن با جنبه مالی معاملات آتی و بانک‌ها نیز تمایلی به مواجه شدن با جنبه‌های مرتبط با بازار فیزیکی را ندارند. در این بین مجموعه «Flack Metal Bank» توانایی مواجهه و مدیریت هر دوی این موارد را دارد.

افتتاح اولین مرکز خدمات مرتبط با بازار فیزیکی

فلک عنوان کرد: اولین مرکز خدمات مرتبط با بازار فیزیکی شرکت «Flack Global Metals» در شهر هیوستون، با نام «North Shore Steel» اولین محموله ورق‌های کویل خود را در روز پنجشنبه دوم ماه مارس ۲۰۲۳ عرضه کرد.

ابتدا انتظار می‌رفت مرکز خدمات «FGM Houston» که مساحت آن بالغ بر ۶۰ هزار فوت مربع است، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ افتتاح شود.

وی در ادامه بیان کرد: مرکز خدمات «FGM Houston» هنوز در مرحله ابتدایی بهره‌برداری قرار دارد. همچنین انتظار می‌رود مقدار تولید در ماه مارس ۲۰۲۳ به حدود دو هزار تا سه هزار تن کوچک برسد.

موسس و مدیر اجرایی شرکت «Flack Global Metals» تاکید کرد: مرکز خدمات «FGM Houston» به تجارت توزیع بازار فیزیکی این شرکت کمک خواهد کرد.

طبق بیانیه این شرکت در ماه ژوئن ۲۰۲۲، خدمات ارائه شده در مرکز خدمات «FGM Houston» شامل مجموعه وسیعی از محصولات فلزی از جمله نورد گرم رنگی، نورد سرد، ورق گالوانیزه، ورق گالوالوم و آلومینیوم و همچنین ورق گالوانیزه و گالوالوم با و بدون پوشش اکریلیک، آلومینیوم بدون روکش و فولاد زنگ‌نزن خواهد بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15847

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.