• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اولین تور رویدادهای فناوری اطلاعات در فولاد سنگان برگزار شد

  • کد خبر : 17943
  • 16 اردیبهشت 1402 - 6:58
اولین تور رویدادهای فناوری اطلاعات در فولاد سنگان برگزار شد
شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی از شرکت فولاد سنگان بازدید کردند.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی، از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، افراد حاضر ضمن بازدید از خطوط تولید کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد سنگان، در قالب نشست مشترک فی‌مابین مدیران صنایع معدنی و شرکت‌های دانش‌بنیان، به معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین ارائه نیازهای فناورانه صنایع معدنی پرداختند.

یوسف یوسفی، مدیر پردیس صنایع معدنی با بیان اینکه رویداد فناوری اطلاعات در صنایع معدنی، فرصتی برای بهم‌رسانی نیازهای فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است، مطرح کرد: این رویداد با همکاری پردیس صنایع معدنی و پردیس فناوری اطلاعات توسط پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع فولاد سنگان برگزار می‌شود.

همچنین در حاشیه این بازدید، علی جاهدی، رئیس پردیس فناوری اطلاعات پارک علم و فناوری عنوان کرد: این رویداد به صورت ملی برگزار شده و کلیه صنایع معدنی کشور امکان مشارکت و همراهی در ارائه نیازها و دریافت راهکار از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را دارند.

گفتنی است در این نشست موضوعاتی از قبیل زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیرساخت‌های اتوماسیون و مسائل موجود در اثر تحریم‌ها، فرصت‌های ارتقای بهره‌وری و کاهش خطاها در فرایند تولید و… مطرح شد و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در خصوص برخی از این مسائل راهکارهای خود را بیان کردند.

لازم به ذکر است بیش از ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان برای مشارکت در این تور ثبت نام کردند که با توجه به استقبال گسترده و همچنین ظرفیت محدود برای بازدید در خطوط تولیدی صنایع معدنی، مقرر شد این تور دوباره برگزار شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17943

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
01اردیبهشت
تولید بیش از ۳۲ میلیون تن فولاد خام در سال ۱۴۰۲
01اردیبهشت
ثبت بالاترین تولید ماهانه در شرکت آهن و فولاد ارفع

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.