• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

برگزاری آخرین جلسه کمیته راهبری سال ۱۴۰۱ فولاد خوزستان

  • کد خبر : 14450
  • 20 اسفند 1401 - 14:53
برگزاری آخرین جلسه کمیته راهبری سال ۱۴۰۱ فولاد خوزستان
روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱، چهاردهمین جلسه کمیته راهبری فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، قائم‌مقامان مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و روسای شرکت فولاد خوزستان در سالن کنفرانس ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد.

روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱، چهاردهمین جلسه کمیته راهبری فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، قائم‌مقامان مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و روسای شرکت فولاد خوزستان در سالن کنفرانس ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی بیان کرد: در حوزه تامین با توجه به شکل‌گیری بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه، محدود شدن منابع و کیفیت سنگ‌ها، انعطاف‌پذیری معاونت خرید موجب پیشگیری از توقف انبارها شد که قابل تقدیر است. در حوزه فروش امیدواریم در حد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن به ارز‌آوری برسیم؛ این در حالی است که سبد فروش شرکت در سال گذشته، ۶۰ درصد خارجی و ۴۰ درصد داخلی بود که در سال ۱۴۰۱ این روند وارونه شده است.

وی افزود: با این حال در حوزه فروش با تغییر سبد تولید، یکی از شاخصه‌های سال ۱۴۰۱ اجرای پروژه‌هایی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد تومان در فولاد خوزستان تعریف و ۳۳ پروژه در سال جاری افتتاح شد. در واقع این پروژه‌ها جزو اهداف ۲۰ ساله شرکت بودند و در صدد هستیم سال آینده زمزم ۳ وارد مدار شود. در شرکت فولاد شادگان راه‌اندازی واحد فولادسازی یکی از هدف‌های سال آتی است که انتظار می‌رود وارد مدار شود و سبد تولید شمش افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: در حوزه فناوری و مهندسی کارخانه، اتفاقات خوبی رقم زده شد و کسب لوح زرین نوآوری برتر ایران برای ساخت دستگاه اندازه‌گیری میزان آهن کل در آهن اسفنجی به‌دست آمد. این دستگاه برای نخستین بار در دنیا در فولاد خوزستان رونمایی شد.

ابراهیمی مطرح کرد: در حوزه منابع انسانی یکی از شاخصه‌های سال جاری، برگزاری آزمون استخدامی، اجرای تسهیلات دو میلیارد ریالی برای کارکنان و طبقه‌بندی مشاغل بوده است. اقدامات خوبی در حوزه حقوقی انجام و برای نخستین‌بار در سال جاری، ساختار حقوقی بر مبنای ساختار جدید در فولاد خوزستان تعریف شد. رسیدگی به پرونده‌های گذشته، پیروزی در ۹۰ درصد پرونده‌های دادگاه و اصلاح فرایندها، نشان از یک‌دستی حوزه حقوقی شرکت دارد.

وی اظهار داشت: در حوزه کمیسیون معاملات، افزایش تامین‌کنندگان، بهبود عملکردها و گردش کارها از شاخصه‌ها به‌شمار می‌رود. از مجموعه فراگیر به عنوان‌ یک مجموعه سرمایه‌گذار، مهم‌ترین شاخصه‌های این گروه حضور در شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان است. در حوزه روابط‌ عمومی، برگزاری مراسمات در فضایی که جامعه کاری شرکت نیاز به امید داشت و اجرای تورهای گردشگری خانواده‌ها باعث ایجاد هم‌بستگی و دلگرمی در میان خانواده‌ها شد. در حوزه HSE در سال جاری با یک اصلاح ساختار روبه‌رو شدیم که نتیجه آن در پایان سال، بحث سلامت و ایمنی کارکنان بود که یکی از مولفه‌های مهم شرکت است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان  خاطرنشان کرد: در سال آینده سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن تولید شمش و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن صادرات در دستور کار مجموعه قرار دارد.

این گزارش حاکی از آن است که هم‌زمان با جلسه یادشده، تندیس و لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ بابت ابداع دستگاه اندازه‌گیری میزان آهن کل در آهن اسفنجی به امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعطا شد. در ادامه به صورت ویدئو‌کنفرانس معدن گوزل‌دره زنجان نیز افتتاح شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14450

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی
قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی

04اردیبهشت
استخراج مواد معدنی حیاتی، کلید انتقال به انرژی‌های سبز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.