• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برگزاری دوره‌های آموزشی گوهرتراشی در ۲۳ استان کشور

  • کد خبر : 15698
  • 19 فروردین 1402 - 8:38
برگزاری دوره‌های آموزشی گوهرتراشی در ۲۳ استان کشور
ایمیدرو با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، دوره‌های آموزشی گوهرتراشی برای 560 نفر از علاقه‌مندان را در 23 استان طی سال 1401 برگزار کرد.

ایمیدرو با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، دوره‌های آموزشی گوهرتراشی برای ۵۶۰ نفر از علاقه‌مندان را در ۲۳ استان طی سال ۱۴۰۱ برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، دوره‌های آموزشی گوهرتراشی در استان‌های خراسان‌ جنوبی، خراسان‌ رضوی، سیستان ‌و بلوچستان، گلستان، کرمان، همدان، سمنان، کرمانشاه، اصفهان، فارس، کردستان، قم، تهران، آذربایجان‌ غربی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، ایلام، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، خراسان‌ شمالی، یزد و قزوین برگزار شده است.

از دیگر اقدامات توسعه‌ای ایمیدرو در صنعت گوهرسنگ کشور، تجهیز کارگاه گوهرتراشی و آزمایشگاه گوهرشناسی در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران ( کرج) و تجهیز و راه‌اندازی کارگاه گوهرتراشی و برگزاری دوره آموزشی در مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران (یزد) بوده است.

تجهیز کارگاه گوهرتراشی و آزمایشگاه گوهرشناسی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهر همدان از محل مسئولیت‌ اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و همچنین تجهیز کارگاه گوهرتراشی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهر زاهدان و تجهیز کارگاه گوهرتراشی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهر سیرجان از محل مسئولیت‌ اجتماعی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، از اقدامات دیگر شرکت‌های بزرگ در این حوزه است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15698

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.