• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بورس با قدرت به مدار صعود برگشت

  • کد خبر : 18727
  • 24 اردیبهشت 1402 - 10:14
بورس با قدرت به مدار صعود برگشت
در پایان معاملات امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس با رشد ۷۱ هزار و 880 واحدی، توانست به جایگاه دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحد برسد.

در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس با رشد ۷۱ هزار و ۸۸۰ واحدی، توانست به جایگاه دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحد برسد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از مهر، نمادهای «فولاد»، «فملی»، «فارس»، «شپنا»، «شبندر» و «کگل»، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند، نمادهای پرتراکنش بازار شامل «پی پاد»، «خساپا»، «خودرو»، «شپنا» و «شستا» بودند.

ارزش معاملات خرد به عدد ۱۷.۳۵۳ میلیارد تومان رسیده و بورس شاهد تغییر مالکیت نقدینگی به حقیقی (ورود نقدینگی) در محدوده ۱.۵۲۹ میلیارد تومان بود. همچنین خروج نقدینگی از صندوق‌های درآمد ثابت در عدد ۸۷۷ میلیارد تومان ثبت شده که نشانه مثبتی برای آغاز دوباره روند صعودی است.

در معاملات امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، ۱۹۹ نماد مثبت، ۲۹۵ نماد صف خرید، ۹۲ نماد منفی و ۵۱ نماد صف فروش بودند. برایند ورود و خروج پول هوشمند از بورس نیز به ۸۶۷ میلیارد تومان رسید.

ارزش صف‌های خرید ۱.۸۹۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی، ۶۹۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر، ارزش صف‌های فروش با کاهش ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۵۰ میلیارد تومان قرار دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18727

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.