• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بهره‌برداری از پروژه زمزم ۳ در نیمه اول سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 16141
  • 24 فروردین 1402 - 6:29
بهره‌برداری از پروژه زمزم ۳ در نیمه اول سال ۱۴۰۲
روز سه‌شنبه 22 فروردین ماه در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، روند پیشرفت پروژه کارخانه مگامدول آهن اسفنجی زمزم ۳ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، روند پیشرفت پروژه کارخانه مگامدول آهن اسفنجی زمزم ۳ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، نشست یاد شده با حضور محمد نیکوکار، قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، عبدالحسن امیرغلامی، مشاور مدیرعامل در امور پروژه‌ها، میثم شهنیانی، معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها و جمعی از مدیران فولاد خوزستان انجام شد.

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این نشست بیان کرد: یکی از محورهای اقتصادی در سال جاری بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، توسعه اقتصادی است و تلاش تمامی کارکنان شرکت باید بر توسعه تولید و به دنبال آن توسعه اقتصادی باشد.

وی با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران پروژه زمزم ۳، مطرح کرد: طی سال گذشته با وجود تحمیل توقفات ناشی از محدودیت‌های انرژی و وجود برخی مشکلات دیگر، به لطف خداوند و تهیه برنامه جبرانی مناسب و همچنین همت کارکنان پروژه از بروز عقب‌افتادگی جلوگیری شد. به همین دلیل اکنون نیز تمامی ارکان شرکت باید آماده خدمت به راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این پروژه مهم ملی باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اعطای اختیار تام به مدیر پروژه، عنوان کرد: زمزم ۳، بزرگ‌ترین مدول تولید آهن اسفنجی کشور است که ایران را از این حیث بی‌نیاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که پروژه در زمان‌بندی یاد شده به بهره‌برداری برسد. در همین راستا، تمامی ارکان سازمان جهت همکاری با دست‌اندرکاران پروژه آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16141

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.