• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

بورس خیال عقب‌نشینی ندارد

  • کد خبر : 8819
  • 04 دی 1401 - 16:17
بورس خیال عقب‌نشینی ندارد
روند صعودی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد؛ به طوری که شاخص کل بورس امروز یکشنبه چهارم دی ماه، بیش از ۲۵ هزار واحد رشد پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شاخص کل بورس با ۲۵ هزار و ۵۶۳ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۵۶۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۶ هزار و ۴۷۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۶۲ هزار و ۷۵۳ واحد رسید. در این بازار ۵۹۹ هزار معامله به ارزش ۷۰ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر، سرمایه‌‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌‌گذاری غدیر، توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی پارس و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با افزایشی ۲۲۹ واحدی، در رقم ۱۹ هزار و ۷۶۸ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار، ۳۲۷ هزار معامله به ارزش ۵۸ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال انجام دادند.

بر اساس گزارشی از ایسنا، سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، شرکت آهن و فولاد ارفع، پویا زرکان آق‌دره و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8819

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی
قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی

04اردیبهشت
استخراج مواد معدنی حیاتی، کلید انتقال به انرژی‌های سبز