• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بورس دوباره به کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برگشت

  • کد خبر : 18820
  • 25 اردیبهشت 1402 - 10:29
بورس دوباره به کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برگشت
امروز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه با ادامه روند صعودی در بازار سرمایه، شاخص کل بورس توانست دوباره کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را فتح کند.

امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با ادامه روند صعودی در بازار سرمایه، شاخص کل بورس توانست دوباره کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را فتح کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد افزایش نسبت به روز قبل، وارد کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شد و رقم دو میلیون و ۳۰۱ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با رشد سه هزار و ۸۳۷ واحدی، در رقم ۷۵۲ هزار و ۴۴۱ واحد ایستاد. در این بازار ۸۳۱ هزار معامله به ارزش ۱۷۸ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، شاخص کل فرابورس نیز با ۲۰۹ واحد افزایش، تا رقم ۲۸ هزار و ۶۹۰ واحد صعود کرد. در این بازار ۴۶۳ هزار معامله به ارزش ۱۹۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی تندگویان، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18820

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.