• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

تامین برق واحد‌های صنعتی منطقه ویژه لامرد

  • کد خبر : 14205
  • 18 اسفند 1401 - 7:45
تامین برق واحد‌های صنعتی منطقه ویژه لامرد
توربین و ژنراتور عظیم کلاس اف نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر پس از ترخیص از گمرک شهید رجایی بندرعباس طی ۱۳ روز به منطقه ویژه اقتصادی لامرد رسید.

توربین و ژنراتور عظیم کلاس اف نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر پس از ترخیص از گمرک شهید رجایی بندرعباس، طی ۱۳ روز به منطقه ویژه اقتصادی لامرد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، با نصب ژنراتور و توربین کلاس اف نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد، برق مورد نیاز صنایع مستقر در منطقه ویژه از جمله مجتمع بزرگ آلومینیوم جنوب، پتروشیمی‌ها، اکسید منیزیم، صنایع فولادی و… تامین خواهد شد.

نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ و در جریان سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت وقت کلنگ‌زنی شد که متاسفانه پس از گذشت چند سال عملیات اجرایی آن متوقف شد.

عملیات اجرایی این نیروگاه در دی ماه ۱۴۰۰ با پیگیر‌های مسئولان شهرستان و منطقه ویژه توسط شرکت غدیر انرژی و پیمانکاری یک شرکت بخش خصوصی آغاز شد و هم‌اکنون با پیشرفت ۵۰ درصدی در دست احداث است.

نیروگاه سیکل ترکیبی در زمینی به مساحت تقریبی ۹ هکتار در اراضی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد در کنار مجتمع آلومینیوم جنوب قرار دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14205

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
اهمیت تولید و حرکت به سمت فولاد سبز
موسسه سیگماس بررسی کرد؛

اهمیت تولید و حرکت به سمت فولاد سبز

03اردیبهشت
تابلوی بورس سبزپوش باقی ماند
برای چهارمین روز متوالی،

تابلوی بورس سبزپوش باقی ماند

03اردیبهشت
گواهینامه «CE Marking» شرکت ذوب آهن اصفهان تمدید شد
با هدف صادرات به اتحادیه اروپا،

گواهینامه «CE Marking» شرکت ذوب آهن اصفهان تمدید شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.