• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تقدیر رئیس قوه قضائیه از ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 14614
  • 22 اسفند 1401 - 5:04
تقدیر رئیس قوه قضائیه از ذوب آهن اصفهان
رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از مشارکت نیکوکارانه کارکنان و مجموعه ذوب آهن اصفهان در آزادی زندانیان قصاص حائز شرایط و جرایم غیرعمد تقدیر کرد.

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران از مشارکت نیکوکارانه کارکنان و مجموعه ذوب آهن اصفهان در آزادی زندانیان قصاص حائز شرایط و جرایم غیرعمد تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، آیت‌الله غلامحسین محسنی اژه‌ای در سفر اخیر خود به استان اصفهان، در نشست صلح و سازش و تقدیر از خیرین با اهدا لوح به مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان از مشارکت خیرخواهانه این شرکت و کارکنان این مجموعه در آزادی زندانیان قصاص حائز شرایط و جرایم غیرعمد تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: اینک که با استعانت از توفیقات الهی بانی کمک به آزادی زندانیان قصاص حائز شرایط و موجب شکوفایی هرچه بیشتر این سنت حسنه الهی و اسلامی شده‌اید، از خدمات و تلاش‌های خالصانه و ارزشمند جنابعالی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شایان ذکر است شرکت ذوب آهن اصفهان در سال‌های اخیر با حمایت از خانواده‌های زندانیان در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با اولویت همکاران ذوب آهنی مشارکتی فعال داشته است.

بر اساس این گزارش، مردم اصفهان بیشترین میزان مشارکت در امور خیریه را در بین سایر استان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14614

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

29فروردین
مسیر توسعه و اولویت‌های «کچاد» در حوزه ارتقای عملکرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.