• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

توسعه فعالیت‌های معدنی ذوب آهن در خراسان رضوی

  • کد خبر : 20065
  • 09 خرداد 1402 - 7:55
توسعه فعالیت‌های معدنی ذوب آهن در خراسان رضوی
نشست تعاملی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی دوشنبه هشتم خرداد ماه در دفتر سازمان صمت این استان برگزار شد.

نشست تعاملی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز دوشنبه هشتم خرداد ماه در دفتر سازمان صمت این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی در این نشست بیان کرد: این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی، برنامه‌ریزی کرده است که بخش امور معادن مجموعه در منطقه سنگان و شهر مشهد جهت ارتباط تنگاتنگ و دسترسی سریع و به موقع، مستقر شود.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان در ادامه برنامه‌های خود برای تامین پایدار مواد اولیه، آمادگی دارد در دیگر پهنه‌های معدنی استان خراسان رضوی مشارکت کند. ذوب آهن اصفهان در راستای شعار سال، رسیدن به ظرفیت اسمی و افزایش تولید به ویژه تولید محصولات ارزش افزا را در اولویت قرار داده که دستیابی به این هدف مستلزم تامین پایدار مواد اولیه است.

امیررضا رجبی نیز با بیان اینکه از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ذوب آهن اصفهان یک شرکت ملی و توانمند به شمار می‌آید که در حوزه معدن نیز از سابقه بسیاری برخوردار است، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در پهنه‌های معدنی مربوط به زغال‌سنگ نیز مشارکت و سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20065

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.