• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تولید با بیش از ۱۰۰ درصد توان اسمی در ماشین‌های ریخته‌گری فولاد مباركه

  • کد خبر : 18684
  • 24 اردیبهشت 1402 - 6:15
تولید با بیش از ۱۰۰ درصد توان اسمی در ماشین‌های ریخته‌گری فولاد مباركه
مدیر ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه گفت: ماشین‌های ریخته‌گری شرکت، یکی از بخش‌هایی است که در ثبت رکوردهای سال 1401 و فروردین ماه 1402 به بهترین شکل ممکن نقش‌آفرینی کرده است.

مدیر ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه گفت: ماشین‌های ریخته‌گری شرکت، یکی از بخش‌هایی است که در ثبت رکوردهای سال ۱۴۰۱ و فروردین ماه ۱۴۰۲ به بهترین شکل ممکن نقش‌آفرینی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، کامران مرادی بیان کرد: با عنایت به اینکه در شعار سال ۱۴۰۲ نیز از ابتدا بر اهمیت و رشد تولید تاکید شد، همکاران این ناحیه همانند سایر نواحی شرکت، این راهبرد را سرلوحه‌های فعالیت‌های خود قرار دادند و توانستند میزان بهره‌وری و تولید ماهانه ماشین‌های ۲ و ۵ را به بیشترین میزان خود از ابتدای بهره‌برداری تاکنون افزایش دهند و رکورد جدیدی در این راستا به ثبت برسانند.

وی از اتکا به دانش و تجربه کارکنان، برنامه‌ریزی دقیق و کاهش توقفات اضطراری این ماشین‌ها به‌ عنوان مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت یاد کرد و گفت: تعداد ذوب ریخته‌گری‌ شده طی فروردین ماه سال جاری در ماشین شماره ۲، به یک هزار و ۲۲ ذوب به تناژ ۱۸۸ هزار تن تختال و در ماشین شماره ۵ به یک هزار و ۱۲ ذوب معادل ۱۸۶ هزار تن تختال افزایش یافت.

مدیر ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه ظرفیت سالانه هر کدام از این ماشین‌ها یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن است، تصریح کرد: تولید فروردین ماه نشان‌دهنده این موضوع است که در صورت رفع محدودیت‌های انرژی، امکان دستیابی به رکوردهایی فراتر از ظرفیت اسمی سالانه وجود دارد.

مرادی کسب این رکورد چشمگیر را مرهون تلاش جمعی مدیریت، کارکنان و پیمانکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم دانست و به همین منظور از آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18684

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.