• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
با حضور ارزیابان تعالی سازمانی؛

جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 8772
  • 04 دی 1401 - 9:37
جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی شرکت فولاد خوزستان با حضور گروهی ۶ نفره و به ریاست مدیرعامل و حضور جمعی از قائم‌مقامان، معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی شرکت فولاد خوزستان با حضور گروهی ۶ نفره و به ریاست مدیرعامل و حضور جمعی از قائم‌مقامان، معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، داود ادایی، ارزیاب ارشد گروه ارزیابان در این مراسم بیان کرد: ارزیابی، فضای رقابتی است که شرکت‌ها را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد. فضای رقابتی تا ۱۰ سال گذشته کوچک بوده است اما امروزه این موضوع گسترده شده و بحث اسکوپ را ایجاد کرده است. دیگر فضای رقابتی، یک فضای رقابتی میان اکوسیستم‌ها است. در این فضا، همکاری، تلاش، سرعت و دقت مدنظر قرار داده می‌شود. یک سیستم زنده، حیات و روح در سازمان می‌دمد. در این اکوسیستم، یادگیری، دست‌گیری و کلی نگری مدنظر است.

وی افزود: مدل‌های تعالی سازمانی ۱۴۰۰، تفاو‌ت‌هایی با گذشته دارد. مزیت با یکپارچگی افقی همچون هماهنگی، انسجام و روابط بین فرایندی اتفاق می‌افتد. ارزیابی و ممیزی کاملا با هم تفاوت دارند. تعالی برتری عملیاتی نیست و فاصله و پتانسیل نرم برای رسیدن به چشم‌انداز سازمان است.

ادایی در ادامه اظهار داشت: در فضای جدید، رفتار و فضای سازمانی ارزیابی می‌شود. در ارزیابی، فضاهای هم‌دلی، اثربخشی و همکاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارزیاب ارشد گروه ارزیابان در پایان در خصوص اهداف بازدید میدانی خاطرنشان کرد: درک بهتر و عینی‌تر از فضای سازمانی، تصدیق آنچه در اظهارنامه سازمان مشاهده شده و شفاف‌سازی آنچه در اظهارنامه سازمان مبهم است. بررسی جاری‌سازی رویکردها، دسترسی به اطلاعات جدید، بررسی و تحلیل نکات کلیدی، رسیدن به امتیاز نهایی و تهیه گزارش بازخورد مفید برای سازمان از اهداف یک ارزیابی است.

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این جلسه مطرح کرد: شرکت فولاد خوزستان با تولید سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن و با ارزآوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، شرکتی تاثیرگذار در اقتصاد کشور و استان بوده که مهم‌ترین ذخیره این شرکت، نیروی انسانی باتجربه و متخصص است.

وی با اشاره به چالش انرژی در صنعت فولاد، تاکید کرد:  تامین انرژی، مهم‌ترین چالشی است که درگیر آن هستیم. علی‌رغم مصارف کم انرژی در کشور از سوی شرکت‌های فولادی، محدودیت مصرف انرژی برای شرکت‌های فولادی در اولویت بوده و کمبود برق و گاز در سال گذشته و جاری، بر تولید شرکت تاثیر منفی داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به پیشتاز بودن شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اشتغال‌زایی و باشگاه‌داری یادآور شد: این شرکت همواره با توجه به ارزش‌های تعالی سازمانی، اقدامات فراوانی در این حوزه‌ها انجام داده است. اختصاص بودجه به مبلغ یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در خصوص محیط زیست، اشتغال ۵۰۰ جوان نخبه خوزستانی در آزمون اخیر فولاد خوزستان و ساخت ورزشگاه شهدای فولاد و توجه ویژه به ورزش و تیم‌داری، بخشی از این خدمات گسترده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

گفتنی است این جلسه روز شنبه سوم دی‌ ماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8772

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت