• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

جهش خیره‌کننده شاخص بورس

  • کد خبر : 8965
  • 07 دی 1401 - 15:41
جهش خیره‌کننده شاخص بورس
بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، صعودی چشمگیر را تجربه کرد و شاخص کل بورس با بیش از ۷۰ هزار واحد افزایش، وارد کانال یک میلیون و 600 هزار واحد شد.

بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، صعودی چشمگیر را تجربه کرد و شاخص کل بورس با بیش از ۷۰ هزار واحد افزایش، وارد کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شاخص کل بورس امروز چهارشنبه هفتم دی ماه با ۷۰ هزار و ۹۱۷ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۶۴۷ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۳ هزار و ۶۲۶ واحد افزایش، رقم ۴۸۰ هزار و ۶۸۱ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۷۴۱ هزار معامله انجام شد که ۱۰۳ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

ورود فرابورس به کانال ۲۰ هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز با ۵۸۸ واحد افزایش، وارد کانال ۲۰ هزار واحد شد و رقم ۲۰ هزار و ۴۱۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۰۹ هزار معامله به ارزش ۶۸ هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال انجام شد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، سرمایه‌‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8965
  • منبع : ایسنا

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت