• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن؛ راه عبور از چالش‌ها

  • کد خبر : 20150
  • 09 خرداد 1402 - 12:24
حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن؛ راه عبور از چالش‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: روابط عمومی، تاثیر بسزایی در ارائه تصویر سازنده و پیشرفت سازمان‌ها دارد و این واحد برای پیشبرد اهداف سازمان باید متوجه گسست نسلی باشد و به سمت تولید محتوای متناسب برای نسل‌های جدید حرکت کند.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: روابط عمومی، تاثیر بسزایی در ارائه تصویر سازنده و پیشرفت سازمان‌ها دارد و این واحد برای پیشبرد اهداف سازمان باید متوجه گسست نسلی باشد و به سمت تولید محتوای متناسب برای نسل‌های جدید حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، ایمان یعقوبی، مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در دومین همایش مدیران و روسای روابط عمومی‌های زیرمجموعه ایمیدرو در خصوص چالش‌های این حوزه، گفت: از چالش‌های پیش روی روابط عمومی‌ها، عدم رسوب دانش نوین ارتباطات در بدنه روابط عمومی‌ها و عدم تناسب بین افراد و جایگاه شغلی آن‌هاست و نگاه ثانویه در سطح کلان به روابط عمومی است که باعث نقصان در ایفای نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها می‌شود .

وی تصریح کرد: روابط عمومی، تاثیر بسزایی در ارائه تصویر سازنده و پیشرفت سازمان‌ها دارد و این واحد برای پیشبرد اهداف سازمان باید متوجه گسست نسلی باشد و به سمت تولید محتوای متناسب برای نسل‌های جدید حرکت کند.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در ادامه به عدم توسعه روابط عمومی‌ها متناسب با رشد و توسعه سازمان اشاره کرد و گفت: همگام با رشد و توسعه سازمان‌ها، روابط عمومی‌ها باید به سمت توسعه افقی و عمودی حرکت کنند.

یعقوبی مطرح کرد: مسلما حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن اجتناب‌ناپذیر است؛ چراکه با وقوع انقلاب چهارم صنعتی، رویکرد روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل در معرض حذف باید تغییر کند.

وی برنامه‌ریزی استراتژیک، فرایندمحوری، ارتباطات استراتژیک، تحقیق و پژوهش را از شاخصه‌های روابط عمومی مدرن دانست و ضمن اشاره به عبور از نقش سنتی روابط عمومی‌ها و تاثیر انقلاب صنعتی بر مشاغلی از جمله روابط عمومی‌، اظهار داشت: امید است با به‌روزرسانی و تداوم یادگیری و تغییر پارادایم، بتوانیم در مسیر توسعه، رفع چالش‌های آینده و ایفای نقش موثر در سازمان و امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم.

گفتنی است دومین گردهمایی مدیران و روسای روابط عمومی‌‎های صنعتی و معدنی کشور، به میزبانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به مدت سه روز برگزار و به چالش‌های پیش روی روابط عمومی‌‎ها و نقش روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین پرداخته شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20150

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

29فروردین
مسیر توسعه و اولویت‌های «کچاد» در حوزه ارتقای عملکرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.