• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

حرکت طلا در سال جدید میلادی چگونه خواهد بود؟

  • کد خبر : 9171
  • 11 دی 1401 - 7:19
حرکت طلا در سال جدید میلادی چگونه خواهد بود؟
قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه 9 دی ماه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند.

قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه ۹ دی ماه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، بازار این هفته پس از تعطیلات کریسمس و درست در آستانه سال جدید، آرام‌تر است. نرخ‌های کووید در چین، تاثیر قابل‌ توجهی بر توانایی کارخانه‌ها برای تولید، حمل‌ونقل‌ها برای تحویل، سازندگان برای ساخت و شرکت‌های مالی برای تامین مالی خواهد داشت. این امر می‌تواند اقتصاد چین را برای چند ماه متوقف کند. اگرچه گمان می‌شود که مقامات چین تمام تلاش خود را برای روشن نگه‌داشتن چرخ‌ها انجام خواهند داد. مقامات در حال حاضر به افراد مبتلا به کووید مثبت می‌گویند که سر کار بروند. سیاستی که عفونت را سریع‌تر از هر کشور دیگری گسترش می‌دهد.

برخی از مهم‌ترین رویدادهای سال شامل موارد ذیل بود: سال وحشتناکی برای سهام بود و سال آینده می‌تواند بهتر باشد. کاهش موارد ابتلا به بیماری کووید و محورهای سیاست چین، چشم‌انداز سهام را روشن می‌کند. کسب‌وکارهای کوچک از مشکلات استخدام تا حدودی دور می‌شوند. مس، اولین کاهش سالانه طی چهار سال اخیر را تجربه کرد. نرخ وام مسکن ایالات‌ متحده بیشترین افزایش سالانه را داشته است و رالی دلار اندکی از بین می‌رود.

از نظر فنی، گاوهای طلا دارای مزیت فنی کلی کوتاه‌مدت هستند. قیمت‌ها در یک روند صعودی هفت هفته‌ای در نمودار روزانه قرار دارند. هدف صعودی بعدی قیمت بولز این است که معاملات آتی را در فوریه بالاتر از مقاومت ثابت در یک هزار و ۹۰۰ دلار ایجاد کند. هدف بعدی قیمت نزولی کوتاه‌مدت خرس‌ها این است که قیمت‌های آتی را به پایین‌تر از پشتیبانی فنی قوی در یک هزار و ۷۷۵ دلار برساند.

بر اساس گزارشی از ایسنا، گاوهای نقره‌ای دارای مزیت فنی کلی در کوتاه‌مدت هستند. یک روند صعودی متلاطم چهار ماهه در نمودار روزانه وجود دارد. هدف صعودی بعدی، بستن قیمت‌های آتی ماه مارس بالاتر از مقاومت فنی در ۲۵ دلار است و هدف بعدی قیمت نزولی برای خرس‌ها، بستن قیمت‌ها زیر سطح حمایت ثابت در ۲۲ دلار خواهد بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9171

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.