• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حمایت «هرمز» از طرح‌های برتر استان هرمزگان

  • کد خبر : 10636
  • 02 بهمن 1401 - 4:48
حمایت «هرمز» از طرح‌های برتر استان هرمزگان
شرکت فولاد هرمزگان با حضور فعال خود در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان، حمایت خود را از بومی‌سازی، نوآوری و ایده‌پروری به ویژه حمایت از نخبگان در استان اعلام کرد.

شرکت فولاد هرمزگان با حضور فعال خود در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان، ضمن انعقاد سه تفاهم‌نامه پژوهش در راستای تدوین تازه‌های علمی و تکنولوژی، طراحی و ساخت پرینتر سه بعدی و حمایت از ۱۰ طرح برتر خلاق و نوآور با مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشی استان هرمزگان، حمایت خود را از بومی‌سازی، نوآوری و ایده‌پروری به ویژه حمایت از نخبگان در استان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، با حضور عطاالله معروفخانی، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان، سه تفاهم‌نامه همکاری در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری با مراکز علمی و فناوری استان هرمزگان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس امضا شد.

در این رابطه معروفخانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، رویکرد فولاد هرمزگان را همواره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری دانست و بیان کرد: فولاد هرمزگان یکی از پیشگامان استفاده از عرصه علم و فناوری در کشور در میان صنایع فولادی است و همواره از ظرفیت‌های داخلی به ویژه در حوزه‌های دانش‌بنیان برای ارتقای عملکرد خود به خوبی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به رکوردشکنی‌های پیاپی فولاد هرمزگان در سال جاری، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های علمی، خلاقانه و نوآورانه با استفاده از کار گروهی در فولاد هرمزگان باعث شد هر زمان که محدودیت انرژی نداشته باشیم، با رکوردشکنی مواجه شویم و این نشان از ظرفیت بالای علمی فولاد هرمزگان و استفاده از دانش فنی برای خطوط تولید است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا شده در این نمایشگاه، اذعان کرد: یکی از رویکردهای فولاد هرمزگان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی و فناوری بومی استان هرمزگان است و هر سه تفاهم امضا شده نیز در این راستا بوده‌اند. با امضای این تفاهم‌نامه‌ها قصد داریم از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی عظیمی که در میان جوانان و دانشجویان بومی که در استان هرمزگان وجود دارد، حمایت کنیم که یکی این تفاهم‌نامه‌ها نیز حمایت از ۱۰ طرح برتر خلاق و نوآور پارک علم و فناوری استان است. با این تفاهم‌نامه علاوه بر اینکه می‌توانیم از این ایده‌ها به خوبی برای ارتقای توانمندی‌های فولاد هرمزگان استفاده کنیم، جوانان و دانشجویان بومی استان نیز مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت.

معروفخانی تاکید کرد: فولاد هرمزگان هیچ استثنا و محدودیتی برای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و نوآور قائل نیست و با توجه به طرح‌های توسعه‌ای متعدد در شرکت، استفاده حداکثری از توان داخلی را در راستای اجرای پروژه‌ها در دستور کار قرار خواهیم داد؛ به نحوی که فولاد هرمزگان حمایت‌های مادی و معنوی را هم از نظر تامین مالی و هم امکانات مورد نیاز مراکز علمی و پژوهشی فراهم خواهد آورد و در مقابل، مراکز علمی و پژوهشی نیز نیازهای فولاد هرمزگان را در مورد مسائل علمی و پژوهشی برطرف خواهند کرد.

گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، پنج تفاهم‌نامه همکاری را در زمینه‌های مختلف با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رساند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10636

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

29فروردین
مسیر توسعه و اولویت‌های «کچاد» در حوزه ارتقای عملکرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.