• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
در پایان سال 1401؛

درآمد «ارفع» ۴۱ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 17041
  • 05 اردیبهشت 1402 - 16:46
درآمد «ارفع» ۴۱ درصد افزایش یافت
درآمد «ارفع» از فروش 947 هزار و 733 تن محصول در پایان سال 1401، به 135 هزار و 645 میلیارد و 811 میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه سال قبل از آن، حاکی از رشد 44 درصدی است.

درآمد «ارفع» از فروش ۹۴۷ هزار و ۷۳۳ تن محصول در پایان سال ۱۴۰۱، به ۱۳۵ هزار و ۶۴۵ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه سال قبل از آن، حاکی از رشد ۴۴ درصدی است. این شرکت موفق به کسب درآمد ۹۶ هزار و ۱۰۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از فروش ۷۲۵ هزار و ۲۵۹ تن محصول در پایان سال ۱۴۰۰ شده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، بررسی عملکرد شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که این شرکت با رشد ۱۹ درصدی در تعداد تولید، ۳۰ درصدی در تعداد فروش و ۴۱ درصدی در مبلغ فروش نسبت به سال ۱۴۰۰ همراه بوده است. همچنین این شرکت عملکرد قابل توجهی در بازارهای صادراتی داشته و موفق به صادرات ۲۳۸ هزار و ۴۶۳ تن شمش فولادی در سال گذشته شده است.

افزایش ۱۹ درصدی تولید «ارفع» در سال ۱۴۰۱

نمودار ۱ حاکی از آن است که شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۱، توانست ۷۸۲ هزار و ۱۸۲ تن شمش فولادی تولید کند که این میزان نسبت به سال پیش از آن، یک درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۷۷۰ هزار و ۴۳۵ تن شمش فولادی شده بود.

«ارفع» در پایان سال گذشته، ۹۸۰ هزار و ۸۵۹ تن آهن اسفنجی تولید کرد که این میزان در مقایسه با سال پیش از آن، با افزایش ۳۸ درصد همراه بوده است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۷۰۸ هزار و ۳۱۳ تن آهن اسفنجی تولید کند.

مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۴۱ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با سال قبل از آن، افزایش ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در پایان سال ۱۴۰۰ توانسته بود یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۷۴۸ تن محصول تولید کند.

فروش «ارفع» ۳۰ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ نشان می‌دهد که شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۱، توانست ۶۱۳ هزار و ۵۸۲ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با سال پیش از آن، افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۴۶۹ هزار و ۹۷۶ تن شمش فولادی در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت آهن و فولاد ارفع در سال پیش توانست۹۰ هزار و ۴۴۱ تن آهن اسفنجی در بازار داخلی به فروش برساند. ضمن اینکه فروش صادراتی آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، پنج هزار و ۲۴۸ تن بوده است و این شرکت در مجموع موفق به فروش ۹۵ هزار و ۶۸۹ تن آهن اسفنجی در بازارهای داخلی و صادراتی شده است.

«ارفع» در سال گذشته موفق شد ۲۳۸ هزار و ۴۶۲ تن شمش فولادی را روانه بازارهای صادراتی کند. این شرکت در سال ۱۴۰۰، ۲۵۵ هزار و ۲۸۳ تن شمش فولادی صادر کرده بود.

شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۱ توانست ۸۵۲ هزار و ۴۴ تن شمش فولادی در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد که این میزان در مقایسه با سال پیش از آن، افزایش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در پایان سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۷۲۵ هزار و ۲۵۹ تن شمش فولادی در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند.

مجموع فروش شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۱، به ۹۴۷ هزار و ۷۳۳ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با سال قبل، حاکی از افزایش  ۳۰ درصدی است. این شرکت در پایان سال ۱۴۰۰ توانسته بود در مجموع، ۷۲۵ هزار و ۲۵۹ تن محصول در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد.

افزایش ۱۳ درصدی درآمد صادراتی شمش فولادی «ارفع»

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت آهن و فولاد ارفع از محل فروش داخلی شمش فولادی خود در سال ۱۴۰۱، توانست ۸۹ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با پارسال، افزایش ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۶۱ هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی شمش فولادی خود به دست آورد.

«ارفع» در سال گذشته توانست درآمد ۶ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کند. ضمن اینکه درآمد صادراتی حاصل از فروش آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، ۴۰۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال بوده است. این شرکت در پایان سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریالی از فروش آهن اسفنجی در بازارهای داخلی و صادراتی شد.

شرکت آهن و فولاد ارفع در سال پیش، ۳۹ هزار و ۱۲۶ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازارهای صادراتی کسب کرد که این میزان در مقایسه سال قبل از آن، حاکی از رشد ۱۳ درصدی است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۴ هزار و ۴۵۰ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال درآمد از صادرات شمش فولادی خود کسب کند.

کل درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۱، به ۱۲۸ هزار و ۳۳۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به سال قبل از آن، از افزایش ۳۳ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در سال ۱۴۰۰، درآمد ۹۶ هزار و ۱۰۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از فروش شمش خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

درآمد «ارفع» در پایان سال ۱۴۰۱، به ۱۳۵ هزار و ۶۴۵ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با سال پیش از آن، حاکی از افزایش ۴۱ درصدی است. این شرکت موفق به کسب درآمد ۹۶ هزار و ۱۰۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال در پایان سال ۱۴۰۰ شده بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17041

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.