• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
تا پایان آذر ماه 1401؛

درآمد «فملی» ۴ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 8901
  • 05 دی 1401 - 20:37
درآمد «فملی» ۴ درصد افزایش یافت
مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در 9 ماه سال جاری، به 575 هزار و 14 میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، 4 درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در 9 ماه سال 1400، توانسته بود 551 هزار و 878 میلیارد و 786 میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در ۹ ماه سال جاری، به ۵۷۵ هزار و ۱۴ میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۵۵۱ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت ملی صنایع مس ایران علی‌رغم کاهش صادرات و درآمد حاصل از آن طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، عمکرد خوبی در فروش انواع تولیدات خود به ویژه کاتد را به ثبت رسانده و درآمد این شرکت تا پایان فصل پاییز سال جاری، با رشد ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است.

تولید «فملی» ۲ درصد رشد پیدا کرد

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت ملی صنایع مس ایران در ۹ ماه امسال، توانسته است ۲۲۰ هزار و ۶۸۰ تن کاتد مس تولید کند که این میزان با رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. این شرکت طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۲۱۶ هزار و ۳۴۵ تن کاتد مس شده بود.

شرکت مس در ۹ ماه سال جاری، توانسته است ۴۱ میلیون و ۸۹۴ هزار تن سنگ سولفور تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، ۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۴۰ میلیون و ۹۷۱ هزار تن سنگ سولفور تولید کرده بود.

«فملی» طی ۹ ماه امسال، توانسته است ۶۲۰ هزار و ۹۳۲ تن اسید سولفوریک تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۵۳۷ هزار و ۶۹۳ تن اسید سولفوریک تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۹ ماه سال جاری، ۷۹۶ هزار و ۱۰۱ تن کنسانتره مس تولید کرد. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، موفق به تولید ۹۲۴ هزار و ۱۸۰ تن کنسانتره مس شده بود.

شرکت مس در ۹ ماه سال جاری، ۶ هزار و ۱۰۰ تن کنسانتره مولیبدن تولید کرد که این میزان از رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است. این شرکت در مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، توانسته بود پنج هزار و ۹۵۲ تن کنسانتره مولیبدن تولید کند.

«فملی» طی ۹ ماه امسال، توانست ۶۸۶ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۶۵۵ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرده بود.

شرکت مس طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۳۸۷ تن اکسید مولیبدن صادراتی شد. این شرکت در ۹ ماه نخست سال گذشته، ۸۳۱ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در ۹ ماه سال جاری، به ۴۴ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۵۵۸ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۴۲ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۱۱۱ تن محصول تولید کند.

افزایش ۳۸ درصدی فروش «فملی»

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران در ۹ ماه سال جاری، توانسته است ۱۳۶ هزار و ۸۱۶ تن کاتد مس را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۹ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۱۱۴ هزار و ۹۸۳ تن کاتد در بازارهای داخلی فروخته بود.

«فملی» در ۹ ماه امسال، توانسته است ۵۷۳ هزار و ۶۷۷ تن اسید سولفوریک را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۵۱۷ هزار و ۷۴۹ تن اسید سولفوریک در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۹ ماه سال جاری، پنج هزار و ۵۵۹ تن کنسانتره مولیبدن را در بازارهای داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، چهار هزار و ۳۷۹ تن کنسانتره مولیبدن را در بازارهای داخلی فروخته بود.

«فملی» طی ۹ ماه سال جاری، موفق به فروش ۵۵۴ تن کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی شده است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۶۹۵ تن کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۹ ماه امسال، توانست یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۴۳ تن سنگ سولفور را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بوده است. این شرکت طی ۹ ماه سال گذشته، یک میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۴۴ تن سنگ سولفور را در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق شد دو میلیون و ۸۴۵ هزار و ۵۵۹ تن محصول را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، با رشد ۴۶ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، یک میلیون و ۹۴۹ هزار و ۷۹۸ تن محصول را در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۹ ماه سال جاری، ۶۹ هزار و ۱۱۹ تن کاتد مس را روانه بازارهای صادراتی کرد. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۱۰۵ هزار و ۶۳۱ تن کاتد مس در بازارهای صادراتی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۲۰۵ هزار و ۳۹۵ تن کاتد را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۲۲۰ هزار و ۶۱۴ تن کاتد را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۹۱۵ هزار و ۸۴۲ تن محصول رسید که این میزان حاکی از رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در ۹ ماه نخست سال پیش، توانسته بود دو میلیون و ۵۷ هزار و ۲۵۷ تن محصول را در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد.

رشد ۲۲۲ درصدی درآمد حاصل از فروش اسید سولفوریک

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران در ۹ ماه سال جاری، توانسته است ۳۲۸ هزار و ۷۹۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۷ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۲۵۸ هزار و ۹۱۱ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی ۹ ماه سال جاری، توانسته است هفت هزار و ۲۲۰ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازارهای داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۲۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، دو هزار و ۲۳۸ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی ۹ ماه امسال، موفق به کسب سه هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازارهای داخلی شده است که این میزان، نشان از رشد ۷۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، دو هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس در ۹ ماه امسال، ۲۱ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازارهای داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۱۶ هزار و ۷۲۹ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب ۲۱ هزار و ۳۱۶ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی شده است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۲۴ هزار و ۴۹۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانسته است در ۹ ماه سال جاری، ۳۹۰ هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۳۱۰ هزار و ۴۳۷ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی به دست آورده بود.

شرکت مس طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۸۳ هزار و ۶۵۶ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازارهای صادراتی کسب کند. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۲۳۷ هزار و ۹۹۳ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای صادراتی کسب کرده بود.

شرکت مس در ۹ ماه امسال، توانسته است ۵۱۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد و ۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۳ درصدی است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۴۹۶ هزار و ۹۰۴ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در ۹ ماه سال جاری، به ۵۷۵ هزار و ۱۴ میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۵۵۱ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8901