• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
تا پایان بهمن مااه 1401،

درآمد فملی ۵ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 14582
  • 21 اسفند 1401 - 15:17
درآمد فملی ۵ درصد افزایش یافت
مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در 11 ماه سال جاری، به 748 هزار و 628 میلیارد و 55 میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، 5 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در ۱۱ ماه سال جاری، به ۷۴۸ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۷۱۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، کاتد مس، مهم‌ترین محصولی است که در شرکت ملی صنایع مس ایران تولید می‌شود. تولید کاتد «فملی» در ۱۱ ماهه امسال به ۲۷۲ هزار و ۴۹۵ تن رسید که این میزان در مقایسه با ۲۵۹ هزار و ۴۹۷ تن تولید کاتد در مدت مشابه سال قبل، از رشد ۵ درصدی برخوردار بوده است. فروش داخلی کاتد شرکت ملی مس در ۱۱ ماهه سال جاری، به ۱۶۷ هزار و ۶۱۰ تن رسید که با رشد ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل یعنی ۱۳۸ هزار و ۲۵۷ تن همراه بوده است. همچنین «فملی» موفق به فروش صادراتی این محصول در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ به میزان ۸۷ هزار و ۱۹۱ تن شده است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل، ۱۴۳ هزار و ۴۱۹ تن کاتد در بازارهای صادراتی فروخته بود. در حالی مجموع فروش کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماهه امسال، به ۲۵۴ هزار و ۸۰۱ تن رسیده است که این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۲۸۱ هزار و ۶۷۶ تن کاتد در بازارهای داخلی و صادراتی فروخته بود.

افزایش ۳۲ درصدی درآمد داخلی کاتد «فملی»

«فملی» در ۱۱ ماه سال جاری، توانسته است ۴۱۷ هزار و ۸۹۳ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته، ۳۱۵ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازارهای داخلی کسب کرده بود. در حالی شرکت مس در ۱۱ ماه سال پیش، ۳۳۰ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای صادراتی کسب کرده بود که این میزان در مدت مشابه امسال، به ۲۳۷ هزار و ۲۴۲ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال کاهش یافته است. شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماه امسال، توانسته است ۶۵۵ هزار و ۱۳۵ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد یک درصدی است. «فملی» در ۱۱ ماه سال پیش، ۶۴۶ هزار و ۴۳۷ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

کسانتره مس، محصول دیگری است که در سبد تولیدات شرکت ملی صنایع مس ایران قرار دارد. «فملی» موفق به تولید یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۹۶ تن کنسانتره مس در ۱۱ ماه امسال شده است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۳۷ تن کنسانتره مس تولید کرده بود. فروش کنسانتره مس شرکت ملی مس در ۱۱ ماه امسال به ۶ هزار و ۱۸۱ تن رسیده است؛ در حالی که این میزان در مدت مشابه سال پیش ۱۲ هزار و ۳۸۸ تن بود. شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماه امسال، دو هزار و ۹۵۷ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مس کسب کرده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، پنج هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال درآمد از فروش این محصول کسب کرده بود.

یکی دیگر از محصولات مهم دیگری که توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تولید می‌شود، اسید سولفوریک است. این شرکت در ۱۱ ماه امسال، موفق به تولید ۸۲۵ هزار و ۳۲۴ تن اسید سولفوریک شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد ۱۰ درصدی همراه بوده است. «فملی» در ۱۱ ماه سال پیش، ۷۴۶ هزار و ۹۰۵ تن اسیدسولفوریک تولید کرده بود. شرکت ملی مس موفق به فروش ۶۹۸ هزار و ۵۹ تن اسید سولفوریک در ۱۱ ماه امسال شد که این میزان حاکی از افزایش ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است. این شرکت موفق به فروش ۶۶۶ هزار و ۹۸۷ تن محصول در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ شده بود. شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماه سال جاری، هشت هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کرده است که این میزان با رشد ۱۶۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، سه هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال درآمد از فروش این محصول در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

عملکرد کلی شرکت ملی مس در ۱۱ ماه ۱۴۰۱

مجموع تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماه سال جاری، به ۵۳ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۱۰۹ تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۵۱ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۰۳ تن تولید داشته باشد. «فملی» در مجموع موفق به فروش سه میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۵۱ تن محصول در بازارهای داخلی و صادراتی در ۱۱ ماه امسال شده که این میزان با رشد ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، دو میلیون و ۶۷۴ هزار و ۱۵۴ تن محصول در بازارهای داخلی و صادراتی فروخته بود. مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در ۱۱ ماه سال جاری، به ۷۴۸ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۷۱۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14582

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.